Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e16t59r 26V25o22p33i83č60k73a 5722577977956

já bych byl mnohem šťastnější, kdyby se kolem brna dostavěl úplně obyčejnej obchvat, normální dvouproudá silnice. Ne za 30 let, ale třeba za tři roky. Nemusí mluvit, ani po ní nemusí jezdit auta bez řidiče. To by mi stačilo. Fakt.

+6/0
doporučit
11.4.2017 17:04

T60o46m74á34š 68K88u10c72h46a36ř 3267901928641

A jak mluvící auto pomůže tomu, že nějaký "inteligent" povolil u M-paláce výstavbu frekventovaného centra s výškovými budovami, z kterého je možné se dostat na výpadovku pouze jediným výjezdem, kterým projede tak šet aut na zelenou, takže odpoledne je to tam beznadějně zablokované?

Obávám se, že mít tam včera po nákupu v Hornbachu mluvící auto, tak se ode mně naučí leda tak mluvit sprostě. :-P

+2/0
doporučit
11.4.2017 15:19

I49v37a70n 33D17í40t80ě 1796435584659

"sledovat styl jízdy, jenž může být podkladem pro nižší pojistné"

Nebo taky třeba podkladem pro platbu pokut atd.

+1/0
doporučit
11.4.2017 16:40

P93e68t91r 39B78á51č82a 8155906905545

Dalsi omezovani svobody pod rouskou zlepsovaku.

Jdete s tim nekam Rv

+1/0
doporučit
11.4.2017 15:57

J55a63r13o78s27l33a68v 33L10e34b28e67d44a 3336139497490

"sledovat styl jízdy, jenž může být podkladem pro nižší pojistné"

No to jsem zvědavej na kritéria... mám obavu, že se s programátory neshodnu :-)

+1/0
doporučit
11.4.2017 15:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.