Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L60a52d42i12s31l40a33v 59L38a26k33e74r 2353429555196

Překvapilo mne smělé prohlášení, že tento projekt jprý "pomůže udržet naše země v kontaktu se světovým vývojem v této oblasti".

Světový vývoj je už dávno zcela jinde. Členové týmu se budou něco učit, budou publikovat, ale jakékoliv udržení kontaktu se světovým vývojem je iluze.

+5/0
doporučit
17.4.2017 18:35

T83o10m39á87š 72T16a48t44í24č51e52k 5600472530528

Dovolím si tvrdit, že autoauta počet aut a s tím spojené problémy nijak citelně nesníží, spíš vůbec. V Německu už se třicet let prosazuje systém sdílených aut, no, existuje, ale je toho jak pijáků tibetskýho čaje se žluklým jačím máslem.

Kdo chce jezdit autem, ten proto, že je to jeho hrad uvnitř, jeho chlouba navenek (teda samozřejmě kromě těch, co musí). Kdo tohle nepotřebuje, ten už dávno jezdí hromadnéma prostředkama nebo na kole nebo chodí pěšky. Ten si taky do pofidérního prostoru, kde jel před ním kdovíkdo, nesedne.

+2/−1
doporučit
17.4.2017 17:44

M55a84r84t11i28n 30K58u66ř76í30t42k31a 6317946888225

Problémem těchto autonomních vozidel bude jako vždy absence lidského faktoru.

+3/−4
doporučit
17.4.2017 16:46

M79i92r39e85k 50K68o82n43e22č17n27ý 6607785795854

Výhoda je dvou kolon. Všechna auta zaparkují za městem a pak pojedou ráno všechny v nový, moderní koloně k baráku v centru a v druhý, dnešní koloně od baráku do práce. Nebo jsem to nepochopil?

+1/−1
doporučit
17.4.2017 23:50

P16e85t69r 48B88á33č23a 8345606265325

Co takhle radsi vyvijet neco uzitecneho a ne nepotrebne kramy o ktere nikdo nema stejne zajem?

+1/−6
doporučit
17.4.2017 16:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.