Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L82a77d74i73s22l70a10v 40L68a56k38e34r 2573589765666

Překvapilo mne smělé prohlášení, že tento projekt jprý "pomůže udržet naše země v kontaktu se světovým vývojem v této oblasti".

Světový vývoj je už dávno zcela jinde. Členové týmu se budou něco učit, budou publikovat, ale jakékoliv udržení kontaktu se světovým vývojem je iluze.

+5/0
doporučit
17.4.2017 18:35

T13o70m41á59š 81T83a31t16í86č73e89k 5340162400298

Dovolím si tvrdit, že autoauta počet aut a s tím spojené problémy nijak citelně nesníží, spíš vůbec. V Německu už se třicet let prosazuje systém sdílených aut, no, existuje, ale je toho jak pijáků tibetskýho čaje se žluklým jačím máslem.

Kdo chce jezdit autem, ten proto, že je to jeho hrad uvnitř, jeho chlouba navenek (teda samozřejmě kromě těch, co musí). Kdo tohle nepotřebuje, ten už dávno jezdí hromadnéma prostředkama nebo na kole nebo chodí pěšky. Ten si taky do pofidérního prostoru, kde jel před ním kdovíkdo, nesedne.

+2/−1
doporučit
17.4.2017 17:44

M31a85r44t48i70n 83K37u83ř57í16t68k39a 6787336808165

Problémem těchto autonomních vozidel bude jako vždy absence lidského faktoru.

+3/−4
doporučit
17.4.2017 16:46

M91i95r44e40k 75K19o53n32e98č56n67ý 6867475805744

Výhoda je dvou kolon. Všechna auta zaparkují za městem a pak pojedou ráno všechny v nový, moderní koloně k baráku v centru a v druhý, dnešní koloně od baráku do práce. Nebo jsem to nepochopil?

+1/−1
doporučit
17.4.2017 23:50

P34e38t37r 16B47á22č19a 8155816755855

Co takhle radsi vyvijet neco uzitecneho a ne nepotrebne kramy o ktere nikdo nema stejne zajem?

+1/−6
doporučit
17.4.2017 16:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.