- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máme z MT-Nábytek doma velice pěkný masivní nábytek, škoda, že končí
A testoval to vůbec někdo? ;-)
Vozit sem kamiona polskej nábytek Nebudou mi chybět..
Taky jsem mel tu cest a pro predstavu ostatnim... vezmete si zabaleny nabytek treba od Ikei, vyndejte vsechny polistyreny, ktere zamezuji pokyhu casti uvnitr, vsechny vnitrni papirove "oddelovace", pak vyndejte tak tretinu veci, aby tam bylo jeste vic mista na posouvani se a otloukani o sebe...a pak to vezte z Polska a idealne nekolikrat prekladejte. Co pak asi zakaznik dostane?
MT-nabytek mel pekne zmrveny eshop. V jednom prohlizeci nefunguje tlacitko kosit, jine nedovoluje smazat nebo upra it pocet kusu. Na posledni verzi Win10 s IE, Chrome a Firefoxem jsem nebyl schopen dokoncit objednavku. Beze srandy. Fungoval az browser na Androudu. Tohle jsem u zadneho eshopu nevidel (a ze s nima pracuji denne). Slovo "nezvladle" to ani poradne nevystihuje.
Tlačítko kosit je skutečně zásadní . Předpokládám že "automatická oprava textu" zaúřadovala.
Připomnělo mi to pár věcí
1) Redaktor nechápe rozdíl mezi e-shopem a informačním systémem společnosti, což je bída
2) Včera tu byla zpráva, že KB má určité problémy s jejich systémem. Kdyby lidé viděli, na jak starých systémech banky občas běží, tak by se zděsili. Migrace je totiž noční můrou všech majitelů takhle složitých systémů
3) Kdysi dávno tu byla IT společnost, ProCa, v době kdy Alza byla malým obchůdkem. Migrace se jim nepovedla a místo aby byli tam kde je teď Alza, jsou v háji.
A proto banky zůstávají na starých systémech :)
Vracet se ke starému systému by bylo možné, ale velice obtížné. Musely by se všechny akce a úkony, které byly od jeho odstavení provedeny v novém systému, provést znovu v témže pořadí v tom obnoveném starém systému. Takže by si všichni uživatelé museli na papíře podrobně zaznamenávat, co a kdy v tom novém systému dělali. Bylo by sice teoreticky též možné aktualizovat starý systém dle obsahu databáze nového systému, ale vytvořit na to programy by zabralo několik týdnů a udělat to ručně by se asi během víkendu nezvládlo.
Pokud ta firma byla perspektivní a propad (+ dluhy) by řekněme v řádu měsíců (či jednotek let) vyrovnala, tak by jim půjčil leckdo. Takže buď ty problémy byly větší (a nejspíš nejen v IS), nebo neuměli oslovit investory či vyjednávat s věřiteli.
Na tom jednoznačně něco je. V dnešní době přebytku hotových peněz, kdy každý moderně investuje do více či méně pochybného startupu, je podstatnou informací, že nesehnali dalšího investora. Asi to tak zdravá firma nebyla.
E-shop meli i predtim. Nakupoval jsem tam asi před rokem. Takže asi najizdeli na nový.
Jinak nechápu jak mohli odstavit neco co jede a nemít náhradu.
"
Špatný e-shop položil nábytkářský gigant.
"
Podle nadpisu jsem soudil, že nějakému nábytkářskému gigantu se znelíbil jakýsi e-shop a proto ten e-shop zrušil. Z článku ale vyplynulo, že to bylo naopak: Z důvodu špatných výsledků e-shopu se gigant položil.
Ten češtin, ten češtin...
Gigant ceskeho jazyka, Pavel Vebr.
Upřímně nevěřím, že za to může eshop... spíš ten eshop byl taková labutí píseň.... měli problémy delší dobu
Ne eshop, ale informační systém. To opravdu může firmu položit, zažil jsem to několikrát v našem oboru.