- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No co k tomu dodat .. doufám, že všichni již chápou koho nevolit.... na tohle už nejde jinak reagovat, než že banda podvodníků a "mocipánů" vyhrála nad něčím, co by pomohlo běžným lidem a zdravé konkurenci
Co nadáváte voliči ANO a ČSSD a Shnít Brnel ? Chtěli jste evidence tržeb a nadávali na hospodský? Tak teď se nedivte, že vaši politici chtěj mít taxametry - jejich hlavní funkce, kromě přesného měření, je evidence tržeb a tisk účtenek.
Sami jste si to zvolili.
No hlavně, že stávající taxi služby jsou poctivost sama a pro zákazníka by se rozkrájeli Tak si říkám, proč to Uber nějak neobejde třeba tím, že si založí nějaký klub nebo spolek a kdo chce služby Uber využívat stane se po jednoduché online registraci jeho členem. Uber změní název a nebude provozovat oficiální taxislužbu, ale něco ve smyslu rozvor členů klubu po městě. To by se ale zase nelíbilo financovi Babišovi a sběratelům účtenek, co potřebují účtenku i na rohlík
EET ucet muze byt v elektronicke podobe, napr, eshopy posilaji emailem. To by byl ten posledni problem.
Je to hlavně prohra obyčejných lidí.
Taxi služba je u nás neskutečně předražená a firmou UBER mohlo dojít alespoň k částečnému cenovému narovnání a přiblížení taxislužby obyčejným lidem.
Takhle na nás budou nadále taxikáři bohatnout, montovat si do aut oblbovače taxametrů a bude to celý na figu,
Nechť je výsledek jaký chce, jedno je evidentní. Odpovědná místa musí reagovat na novou potřebu doby. Jestliže zde je možnost nových technologií, měly by na ně reagovat i pravidla pro taxislužby. Doslova by mělo být v budoucnu zakázáno provozovat tyto služby vozy s benzínovými či naftovými motory. To by mnohé vyřešilo.
Vsetky vase poziadavky splni aj Hopin ci Liftago
Kdyz lezu do taxi s napisem Taxi, cislem, ridic ma prukazku jasne viditelnou, tak aspon trochu si rikam, ze vim kam lezu. Vlest si jenom tak k nekomu do auta aby me "povozil" vyzaduje docela odvahu. Nemluve o tom, davat cislo kreditky nejakym holandanum. Nejsem proti podnikani, ale preci jenom takovato sluzba by mela mit nejaka pravidla, at se to tyce bezpecnosti, regulace mnozstvi atd.....
My napr. mame ve firme problem, ze linkou z Mnichova obcas prileti do Brna nejaka zahranicni navsteva a nase firma sidli na Cernovicke terase (cca 4km jizdy od letiste) a vycurani taxikari posilaji nase hosty pryc, ze je to moc blizko.
Mimochodem, taxiky jsou v Brne drazsi nez v Praze.
Dementi na magistrátu nevěděli o té službě nic, že jim tedy povolili tuto službu provozovat ? To neprobíhala žádná jednání, žádné představení tohoto projektu ?
No to je právě ta sranda . Uber pouze sprostředkovává a za nic neručí . Nepotřebujete na to povolení , neplatíte zde žádné daně .
Pokud to nekdo prezentuje jako ochranu taxikaru - budiz. Ale ochrana spotrebitelu to rozhodne neni.
Coby spotrebitel se chci podivat na mapu, videt kde je nejblizsi vozidlo a chci si urcit odkud kam chci jet a zaplatit automaticky aniz bych musel vytahovat penize, takze Uber jsem pouzil uz mnohokrat a pokazde k me plne spokojenosti.
Tak odkud kam chci jet si u taxi určuju běžně, to je snad i smysl té služby. Kartou taky platím běžně (využívám jeden oblíbený dispečink, jak to mají ostatní nevím). Kde je nejbližší vozidlo (či spíše za jak dlouho přijede) mi řeknou hned na dispečinku při objednávání. Mapu neřeším, od toho si platím taxikáře. Nekupuju si od něj jen svezení jeho autem, ale i zkušenosti a znalosti dopravní situace v daném místě a čase, které sám třeba nemám (protože ne vždy je nejkratší cesta ta nejrychlejší). Proto taky nemám moc rád řidiče, kteří umí jet jen slepě podle navigace a sami vůbec nemají představu. A jako bonus na rozdíl od uberu vím, že taxikář je pojištěný, kdyby se něco náhodou stalo.