Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a28n 59V23a84l94o10u41c19h 6292617168460

A není míč spíš na straně projektantů těch domů? Koleje tam jsou od r.1905, pravidelný provoz do r.1964, pak příležitostný do muzea. i po rozkradení části trati je to stále drážní těleso (tudíž stavitel domu musel počítat s tím, že provoz může být obnoven) a když se dívám na fotomapu, tak je to tam samá černá stavba (čili na náklady majitele zbourat a zpětně naúčtovat poplatek za "pronájem"). Vychcalismus "postavíme dům na konci parcely co nejdál od silnice, když po kolejích nic nejezdí", se teď řeší posunem tělesa, tedy mimo dosud zpevněné podloží, za veřejné prachy, super...

+24/0
doporučit
25.4.2017 8:00

M52a35r86t74i72n 56S24l21e32z37á25č16e57k 7804798741273

Absurdní, to je jako koupit barák u dálnice a pak chtít, aby posunuli dálnici.

+9/0
doporučit
25.4.2017 8:27

M67a13r26t13i79n 19R80u34z21i51c50k10a 1432508236867

? Ja nevim, u nas zrekonstruovali trat a tramvaj pomalu neni slyset, vetsi hluk je od aut... ?

+7/0
doporučit
25.4.2017 8:38

P84a31v23e22l 64M24o43r79a93v69e90c 3442169372238

Jsou mnohem palčivější místa, kde je vhodné prodloužit šalinu:

Bystrc-Kamechy

Bohunice-Univerzitní kampus

Štefánikova-Lesná

Ale ANO ve vedení města se rozhodlo stavět šalinu přes pole k pár rodinným domkům které si už teď stěžují?

+5/0
doporučit
25.4.2017 8:39

Š30t65e91f61a58n 88F43r71i25č15a 7502618153736

Vzhledem k tomu, že tramvaje v noci nejezdí, tak to odhlučnění nedává příliš smysl. Naopak vysoká zeď zhorší výhled a prostředí. Osobní auta místních obyvatel dělají také hluk, o tom už majitelé garáží a bytů nemluví.

+5/−1
doporučit
25.4.2017 10:21

P20a87v86e12l 28K71a58m65e61n62í52k 3684457182200

S těma šalinama, je to jen o zvyku. Když jsme bydleli na Geislerově tak nám šaliny hučely přímo pod okny. A tam se ten hluk nikam nevytrácel, těma úzkýma ulicema to byl docela nářez. Po čase to člověk nevnímá.

+4/0
doporučit
25.4.2017 14:21

M28a45r27t83i37n 30H44o50r87á64č96e50k 7596974165234

držím palce, ať dojde od revoluce v 1989 v Brně taky konečně ke stavbě nějaké té tramvajové trati (tedy pokud nepočítám prodloužení 8čky o 2 zastávky právě v Líšni). Jinak keců a plánů jak zlepšít tramvaje v Brně bylo zatím dost a doteď skutek utek... (severojižní diametr, tramvaj do Bosonoh, tramvaj ke Campusu, tramvaj k Ikea, prodloužení 5 nahoru na Lesnou, tramvaj ke Zvonařce - i když snad jen tady jsme blízko k realizaci...)

+3/0
doporučit
25.4.2017 8:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.