Diskuze

Nápad za miliony. Brňané firmám zjistí, proč zákazníci odešli z e-shopu

Trojice Brňanů přišla s programem, který pomáhá majitelům e-shopů udržet si - z technického hlediska - zákazníky. Dovede totiž zaznamenat, jak přesně se lidé na e-shopu chovají a proč ho opustili. Program používá již 146 tisíc společností po celém světě a denně až 800 zájemců přibývá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P66e84t66r 78Č39a49p36k84a

25. 4. 2017 6:13

Přišel jsem na smartlook i smartupp nedávno a pánové klobouk dolů. Funguje jak chat, kdy můžu odpovídat přímo z aplikace z mobilu, tak dokonale funguje nahrávání obrazovky, již jsem díky tomu opravil několik chyb na webu.

http://www.sebeobranabreclav.wz.cz

Vzhledem k našemu malému zaměření, potěší, že máme vše zdarma.

1 0
možnosti

Kdyby raději zapracovali na službách eshopu. Spolehlivě mě třeba dokáže odradit každý eshop, který má po stranách ty vyskakující nesmysly z heureky, nebo reklamní banner hned při vstupu na eshop na nějaký nesmysl, který nikoho nezajímá. Dále nemá v obchodních podmínkách jasně uvedenou cenu dopravy, nebo je povinná registrace, popřípadě zpřístupnění jiné dodací adresy až po registraci. Dále eshop, který má pouze přepravce ČP. Pokud objevím zboží jinde levněji a mám už zboží v košíku, normálně ho z košíku smažu a jdu jinde a nikdo neotravuje. Už vidím, jak tohle zjistí, proč jsem to zboží z košíku vlastně smazal a objednávku nedokončil ;-DNejdále to ale dotáhl jeden eshop na psí krmivo, kde provozovatel doslova vnucuje automatické zasílání jednou objednaného krmiva v pravidelném intervalu a i když mu to nepotvrdíte, začne vás bombardovat emaily s nabídkou této vlezlé služby. Inu co, jeho email i s "báječnou službou" skončil na blacklistu a již nikdy z jeho eshopu nenakoupím, i kdyby byl nejlevnější, stejně tak eshopy, které si libují v zasílání spamu. Asi jim nevadí, že končí na blacklistech a pak se diví, proč u nich lidi nenakupují a marně přemýšlejí proč kupující raději jinde ;-D

0 0
možnosti

Po precteni clanku nejak postradam "originalitu" tohoto napadu. To co clanek popisuje umi mraky SW, ktere jsou na trhu vecnost.

Pro vetsinu majitelu webu navic staci Google Analytics, ktery je navic zdarma, a kde se klikani mysi a chovani jednotlivych uzivatelu da videt taky.

Jedine, co me pripada jako pridana hodnota, je to, ze se to hodi do videa (misto tabulky ci grafu). Na druhou stranu, aby marketer sledoval uzivatele jednotlive, tak je to vyuzitelne asi na webech, kde neni moc velka navstevnost a jeden prodej navic neco znamena. U webu s vetsi navstevnosti je daleko zajimavejsi seldovat trendy, nez chovani jednotlivych lidi.

0 0
možnosti

Tohle je ale bez explicitního souhlasu (například, že si žádám asistenci podpory) hodně na hraně. Sledovat kudy jezdím myší a co mačkám na klávesnici (bez toho to je bezcenné) jsou už hodně soukromé informace. Od hesla, až po to, že se mi občas podaří pastnout obsah, který jsem tak úplně vložit nechtěl.

Nenapadlo mě, že 140tis. webů sleduje a čeká na příležitost "mi poradit". Osobně mi přijde otravné, když chvilku koukám po shopu a vyjede okénko "podpory" jestli s něčím nepotřebuji pomoct. A teď už vím odkud se to bere.

2 0
možnosti

L76á90ď30a 11V57r72a22n68ý

24. 4. 2017 12:38

Na ladění aplikace (e-shopu) možná OK. Na analýzu zakazníku nepřináší nic nového co by se nedalo již dostat ze standardních e-shopů (tedy alespoň před 5 lety co jsem je dělal to tak bylo).

Co třeba vydedukují, když budu myší kroužit nad košíkem? Že jsem sup a potřebuji zdechlinu a jelikož ji neprodávají, tak jsem odešel?

3 0
možnosti

Tak z toho, ze budes krouzit nesmyslne mysi nevyvodi nic. Ty obvykle pri nakupu krouzis nesmyslne mysi kolem kosiku? :-D dokazu si predstavit, ze pri pohybu mysi odhadnou nejake moje vahani, ze hledam to spravne tlacitko, nebo ze se rozhoduju. Jestli je to az tak dulezite, neodhadnu. Pro eshop o deseti polozkach to asi nebude, ale pro neco velkeho sloziteho bude jednodussi zaplatit si tenhle nastroj, nez slozite analyzovat a oprimalizovat jednotlive kroky pohybu zakaznika ve slozite strukture.

0 0
možnosti

Jestli někde nakoupím závisí od ceny produktu a nákladů na doručení a přívětivosti webstránek a jejich zaměstnanců. Video s pohyby myší napoví jen něco, může to být stejně zavádějící jako pročíst si název tohoto článku "...firmám zjistí, proč..." Volil bych spíš slova "...pomůžou částečně analyzovat, proč..."

Používám hodně porovnávače cen, takže vzhled webstránky je pro mě málo důležitý, a tam kde jsou otravní jako napr. alza, nenakupuju skoro z principu. Na druhou stranu logická vnitřní organizace stránky pro přehlednou orientaci a výběr poteší.

2 0
možnosti

Je to normální podvod. Nic z chování či prohlížení nevypovídá o úmyslu něco koupit.

1 0
možnosti

Kriste pane. Nezapomeňte to dotáhnout k dokonalosti, tj. otravovat přímo zákazníky.

Vybírala jsem něco v e-shopu, a už při vyplněné (nikoliv odeslané!) objednávce jsem našla jiný, vhodnější produkt jinde. No, vyplněnou stránku jsem vypnula, načež mi přišel dotčený e-mail z e-shopu, proč jsem si jako zboží neobjednala! Jak neskutečně blbě v tu chvílí působí, že e-shop má vaše neodeslané údaje!!! To ani nekomentovat. Jo, vím, internetové formuláře tak fungujou, ale to ví obecně zlomek lidí, takže to působí fakt tragicky. Ale jinak mě to nenaštvalo ani zdaleka tolik jako to, že si v dotyčném e-shopu myslí, že zákazník je povinen jim skládat účty a vysvětlovat, proč si dovolil svoje vlastní peníze utratit za jemu vyhovující produkt a k tomu někde jinde, než zrovna u nich. Tohle jako fakt považuju za historku daleko za hranou slušnosti. Rv

Takže jooo e-shopy, jen v hamižnosti houšť a větší kapky. Brzy uvidíte. Rv

13 2
možnosti

J96a12n 31H57r32u32z39a

24. 4. 2017 11:48

Jakmile začnete vyplňovat formulář mají ho on-line také i bez odeslání. Stačí chvíli váhat s vyplněním a už Vám vyskočí okno s nabídkou rady. Je třeba si zvykat na velkého bratra. Jinak neznám e-shop, kde bych měl technické potíže a myslím si, že nabízená služba je sto let za opicemi.;-D

6 0
možnosti