Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e77t27r 79D37o58s80t44á24l 1903619442

Pevně věřím, že novou strategii rozvoje města Brna už nebude dělat nikdo ze spolku Žít Brno ale budou se na tom podílet zejména racionálně uvažující politici s velkou podporou lidí, kteří problematice opravdu rozumí....

+22/−1
doporučit
25.4.2017 13:07

R28a53d17e24k 76H43o23d82a62ň 9296897701263

"Do přípravy strategie se zapojí i běžní občané"

Ale jistě, oni se "občané" zapojit mohou. Jenže ty ankety pak nevychází jak "mají" (viz např. http://web.archive.org/web/20130807022520/http://www.stred.brno.cz:80/anketa-k-zavedeni-parkovacich-zon-pro-rezidenty ), takže se následně za "občany" prohlásí různé spolky propojené na magistrát - jako Nesehnutí, Brno na kole a tak dále.

Ti tak nějak ví jak to má proběhnout, takže jejich ankety jsou ve smyslu: jak byste nejraději jezdili do práce? a) na kole, b) na kole, c) na kole

+18/−1
doporučit
25.4.2017 14:14

P38a41v94e48l 22K63a13m43e45n56í13k 3384857792400

No dokud bude na radnici ta srandavláda "včele" s pseudopolitikem Hollanem, nikam se Brnno nepohne.

+18/−2
doporučit
25.4.2017 14:13

T36o72m95á63š 65J32a84n71í41r90e68k 8280327176269

Uff to video ...... priste by to mohli nechat natacet nekoho bez parkinsona na telefon za 1500 ......

+8/0
doporučit
25.4.2017 23:12

O92n17d10ř51e94j 62Š41r31u60b87a28ř 1985711495776

Jinak - asanovat brownfieldy,zlepsit mhd (metro nebo aspon rychlotramvaj), pridat odstavna parkoviste, vymyslet vnejsi okruh a/nebo vnitrni oddelit od ostatnich ulic (coz se pomalu deje). Propojene cyklotrasy jako tresnicka na dorte. A k tomu pekne prostredi (parky nabrezi apod)

+8/0
doporučit
25.4.2017 16:25

O37n95d12ř86e20j 66N64o34v47á41k 9657104149799

Politici ve městech dělají všechno pro to, aby lidem co nejvíce znepříjemnili život a pak se diví, že lidé utíkají ....

+8/−1
doporučit
25.4.2017 14:04

M93i41c94h27a51l 48B12r85ň89á27k 6984144217188

Vokral jen keca a pritom necha mesto ridit Andera. Toho Andera, ktery zamerne torpeduje se svymi kamarady z "neziskovek" jakykoliv rozvoj tohoto mesta, jen aby prosadil sve rudozelene sny. Pred par dny se dostala ven nadherna sbirka ilustraci, jak bude krasne vypadat nabrezi Svratky. Co tam jiz videt neni, je to, ze toho dosahnou jen zmenou Porici na silnici o jednom pruhu v kazdem smeru. Presne to Porici, ktere je denne pretizene a alternativa k nemu neexistuje. Chteji zapojit verejnost? Kdyz se verejnost zapoji a zafunguje ta vzyvana obcanska spolecnost ve forme protestu proti zruseni pulky parkovacich mist na Stefanikove, delaji hluche. Slovo jen pro jejich kamose z Brna na kole a podobnych pofidosskych spolku, kteri maji na cele jejich "koncepci" zalozen byznys.

+8/−4
doporučit
25.4.2017 18:46

M45a66r60t44i92n 13H94o65r41á21č50e60k 7686694685854

Podle mne je největším handicapem Brna relativně špatná dostupnost ze světa - přetížená D1 s vysokým rizikem zácpy, neexistující dálnice na Vídeň, Svitavy, severozápadní Slovensko, špatně fungující brněnské letiště, neexistence přímých kolejí na Prahu.

Z hlediska lokálního neexistující síť parkovišť P+R, zanedbaná síť cyklostezek, chybějící severojižní kolejový diametr, nedokončený VMO a jeho přivaděče.

Hustá doprava a hrozící exodus lidí je pak jen reakcí na současný stav...

+5/−1
doporučit
25.4.2017 14:48

P94e58t61r 37B28á91č11a 8565326475905

Ale houby lidi je mraky, jen at to hezky klesne, tim se bude zit lepe.

+5/−1
doporučit
25.4.2017 14:41

P46a77v13e81l 97B57o29u67c85n95í71k 4952181233625

V širším centru Brna je ohromné množství nevyužívaných (zablokovaných) pozemků. To vidíte, když přijíždíte do Brna vlakem. Dokud však nerozhodneme o poloze Nového brněnského nádraží, nikdo bude stavět domy tam, kde nevíte, zda-li od tam koleje zmizí a město se nadechne, nebo se budou stávající tratě, mířící na to naše zakřivené nádraží, dále rozšiřovat. Hluk, průchodnost územím pro pěší i auta, žel. náspy rozřezávající město a vytvářející urbanistický stín.

+5/−1
doporučit
25.4.2017 14:29

M30a53r65t82i78n 43B10a94n68á46k 9765923257432

V Brne je ludi dost, len kopec z nich tu nema nahlasene trvale bydlisko. Dovody pre to su rozne, ale nie su dolezite. Potom sa neni comu cudovat, ze na papieri z Brna ludia odchadzaju, ale prekvapivo po nom naopak jazdi "miliarda" aut...

+4/0
doporučit
25.4.2017 17:01

J19a38n 96V11i65d26l62a58k 4225920409110

To je PR článek brněnské developerské rakoviny! Proč by měl počet brněnských obyvatel růst, když už teď je měslo přelidněné? Co ti "studenti" budou dělat až "dostudují"? Otravovat a parazitovat ve státní správě a na jiných zbytečných úřadech? Nejvíc je jich zrovna z Fakulty sociálních studií...

Potřebuje někdo nějaké "smart city"? To je jen zástěrka TOP09 pro developerskou rakovinu. Developeři postaví domy kdekoliv je to možné, vyinkasují peníze a zmizí. A vy - hloupí občané - trpte zvýšeným zahuštěním, dopravou. Hlavně že my - developeři - už máme svoje peníze doma...

+6/−5
doporučit
26.4.2017 7:37

J83a71r23o97s49l47a74v 97M48a44c73h53a14i90n 6513190658152

Nevěřím tomu že když mám v akvárku dvě myši a dám jich tam 50, že se jim díky ekonomice bude žít lépe. Na zahuštění mohou vydělat developeři, realitky a všeci kdo ukládají peníze do nemovitostí. Běžným občanům vyskočí ceny nemovitostí, vzniknou zácpy, nezaparkují, nedostanou děti do školek. Místo zelených perfiferií budou sídliště. Mediální masáž za změnu územního plánu a vyrejžování balíku peněz začala.

+3/−1
doporučit
26.4.2017 9:43
Foto

M15a41r85t57i57n 98L69ö40w 8914605137172

Dejte na web anketu zda lide chteji parkovat kdekoliv ve meste kam se vejde auto a neomezeny prujezd kamkoliv. A pak to zkuste udelat v praxi. Mesto neni nafukovaci, samozrejme nikdo nechce platit za parkovani, ale vsichni pozaduji po meste at "resi parkovani". A jak? Udelame ctyrpatrove ulice ("zadarmo")? Zbourame kazdy druhy dum a nahradime ho parkovacim (opet "zadarmo")?

+3/−2
doporučit
26.4.2017 7:36

P59a35v80e93l 70V85a95v29ř98í12n 6934751982452

Těžko říct, co bylo myšleno větou "...počet aut vzrostl za poslední čtvrtstoletí 2,5násobně, což se podepsalo na kvalitě ovzduší".

Ovzduší v Brně je prakticky v pořádku. Podle měření Českého hydrometeorologického ústavu se ovzduší zlepšuje a v poslední době už nejsou překračovány normy škodlivin v ovzduší. Tabelární údaje polétavého prachu za r. 2015 lze najít zde:

PM10

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/tab_roc/2015_enh/pollution_hdqy/CZBBM_PM10_CZ.html

PM2,5

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/tab_roc/2015_enh/pollution_my/CZBBM_PM2_5_CZ.html

Ostatní:

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/tab_roc/2015_enh/index_CZ.html

+2/0
doporučit
25.4.2017 21:35

J83a92n 20B23a17r96t53u16š60k54a 7536361721533

Zpátky k videu: co takhle tam aspoň občas "šoupnout" titulek s názvem lokality či čtvrti? Nebo chci tak moc? :-P

+2/0
doporučit
25.4.2017 20:08

M67i57c86h70a89l 87H18i91r58k42a 4147556890663

Postavit metro.

+2/0
doporučit
25.4.2017 13:14

I13v21o 64H85e21b72e15l58k26a 8835630592100

Rada města Brna schválila v únoru, že automobilová doprava nemá vliv na kvalitu ovzduší v Brně. Bylo to, když rozhodovali o MHD zdarma v době smogové situace.

Teď budou schvalovat rezidenční parkování. Všichni mimobrněnští studenti nebudou moci přijet do Brna autem, protože nebudou mít nárok na parkovací kartu. 30.000 cizinců bude na tom totožně. Takže si budou moci vybrat. Vlastnit auto nebo se odstěhovat z Brna. Protože podle jejich propočtů by takový člověk zaplatil za rok čtvrt milionu za parkování na ulici. Čtvrt milionu.

Tomuhle se říká přívětivé město.

+1/0
doporučit
26.4.2017 17:42

Š98t80e37f67a96n 42F37r70i22č40a 7132878893536

V Brně neuvěřitelně obrovské množství plochy zabírají tranzitní dálnice a rezervy pro stavby tranzitních dálnic a různých ochranných opatření. Pak je logické, že chybí plochy na výstavbu bydlení a místních komunikací.Rv

+1/0
doporučit
26.4.2017 17:16

A35l59e15n67a 26R39i49s94o94v67á 4416620679935

Přesný součet nepřesných čísel. Klasika.

+1/0
doporučit
26.4.2017 9:32

P51a72v32e21l 89V88a37v63ř90í45n 6714281282532

Zajímavé - auta prý mají 39% a MHD 53%. Podle oficiálního dokumentu "Plán udržitelné městské mobility města Brna" jsou ta čísla dost jiná. Tabulka na str.21 uvádí, že "Stávající stav 2015" je pro Individuální automobilovou dopravu 52,7% (a ne 39 jak se píše v článku). Podle údajů ČSÚ má auto 55% domácností. Pro veřejnou hromadnou dopravu udává PUMM 42,7% (to jsou ovšem přepravní výkony a ne jaké % Brňanů to využívá).

+1/0
doporučit
25.4.2017 21:44

M71i17l76o94s67l47a54v 53S58e66d33l19á15č13e22k 6954144394471

Ono by taky stačilo místo zbytečných kanceláří změnit to na byty. A co se týče parkování nájemníků , stačí udělat podzemní stání. V rezidenci Lužánky to tak mají vyřešené ke spokojenosti všech. V kancelářských budovách se podzemní garáže staví běžně.

+1/0
doporučit
25.4.2017 20:00

A84n97e88t29a 23Č97e61r88n43í24k42o48v97á 3856766874275

Rekla bych, ze hlavnim duvodem jsou nizke platy v Brne...

+1/−1
doporučit
26.4.2017 13:31

J72a72n 25Z22a50h92r15a98d11n83i85k 3254660857151

Brňané nevěšte hlavy ,že vás nyní ubýváV Již brzy se to má změnit ,vždyť to proběhlo tiskem ,že vaši volení městští zastupitelé ,chtějí pokles obyvatel Brna zastavit, a to tak ,že budou importovat nové Brňany ze Sýrie ,Somálska ,Konga a samozřejmě nesmíme zapomenou na občany z NigérieVV Budete tam mít již brzy veselo,myslím si ,že až moc VVV:-P

+1/−1
doporučit
26.4.2017 11:38

Š34t42e29f64a52n 92F78r42i78č13a 7392208193686

Největším průšvihem je, že na území města jsou tranzitní dálnice. To nejde dohromady. Buď to bude místo k životu, nebo křižovatka dálnic. V tomto ohledu pak už vůbec nerozumím myšlence, že přes Brno budou nadále jezdit kamiony a další doprava, ale Brňanům samotným má být v možnosti používat auta bráněno.

+1/−1
doporučit
25.4.2017 19:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.