Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i93ř73í 15K91o28c14u50r46e92k 6445934485148

Bodejť by z toho nebyl problém, když se opravuje parovod, ale dělníci pracují na teplovodu. Ještě, že nepřekopli kabely VO - vysokého odporu.

+3/0
doporučit
2.5.2017 19:49

P30e17t39r 87B20á73č83a 8185266535185

„Pokud řidiči nemusí, ať do centra nejezdí. V opačném případě musí počítat se zpožděním a vyrazit s předstihem. Řidičům lze jen doporučit, aby byli ohleduplní, respektovali dopravní značení a pokyny policistů, a nevjížděli do křižovatek, když dále nemohou pokračovat. Znemožní pak průjezd tramvají či aut přes kritický úsek,“ dodal Šváb.

Rada k nezaplaceni, neni nad zvasty nekoho kdo sedi za stolem a rozdava rady kudy jezdit.

Ta o tech alternativnich cestach je taky dobra a ktery to prosim jsou? Nevim o zadnych prujezdnych a bez zdrzeni.

+2/−2
doporučit
2.5.2017 22:17
Foto

J96a49n87a 28B59í82l78k62o36v51á 1583881692807

Od Tomkáče ráno stál štrůdl až do půlky Fryčajovy - naštěstí protisměr celkem volný...

+1/0
doporučit
2.5.2017 19:42
Foto

T76o49m43á12š 20D75v54o92ř12á44k 7725886257721

Tak konečně si mohou představovat, že bydlí ve městě...;-)

0/−9
doporučit
2.5.2017 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.