Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M48i70c98h29a54l 91B80r51ň44á22k 6534364677638

Proc neni VMO? Proc neni D43? Proc neni dodelana D52? Proc neni davno vyreseny ZUB? Hnuti Duha, Deti Zeme, Nesehnuti a dalsi casti zelene hydry, jejiz politicka repre nam bohuzel usedla na magistrat. Do toho neschopni urednici, kteri tam uz sedi 30 let a nic se jim nechce.

+30/−3
doporučit
16.5.2017 8:23

J73a37n 85Š69t52e74f46a50n 9811725251727

Dopravní plánování je v Brně na úrovni středověku. Do toho všeho přišel ultravzdělaný náměstek pro dopravu Hollan, který si to vytýčil jako své hlavní poslání - vyvést dopravu z města. Proto prosazuje hloupé a diletantské řešení rezidentního parkování, kdy logicky, když auta nebudou mít kde parkovat, tak Brna vlastně ani nepřijedou. A všichni budeme jezdit na kole...

Každopádně brněnské dopravě by ohromným způsobem prospělo alespoň rozšíření jízdních pruhů okruhu v pisárkách. Na to už včera bylo pozdě.

Z mimobrněnských je zcela klíčová dálnice R43. Ta už měla dávno stát, protože současná doprava směr Svitavy je naprosto neúnosná jak pro obce ležící na trase, tak i svojí nebezpečností.

Ale to by u stolu musel sedět rozumně smýšlící člověk, protože toto nejsou žádné zásadní poznatky.....

+25/−3
doporučit
16.5.2017 8:11

P43a88v67e30l 12B79o49u44c75n38í80k 4552841963235

Neschopnost nás Brňáků se domluvit nad velkými projekty se stává již pověstnou. Ustavičné změny plánů, nekonečné debaty, zablokovaná území. Velký MO se "buduje" již od 70.let, Od 40.let je nakolíkovaná, rozestavěna a stále zanesena v územním plánu dálnice sever - jih přes Bystrc (a lidi si zde staví baráky v domnění, že dálnice se jim vyhne). Od 20.let se plánuje nové nádraží a vedení železničních tratí, aby by uvolnilo centrum Brna. O rozestavěném a (zřejmě i) ukončeném projektu Rychlé šaliny ze 70.let ani nemluvě. Mimochodem, stávající vedení žel. tratí blokuje jižní část plánovaného silničního MO. Kéž by se podařilo začít letos stavět aspoň tu Plotní.

+12/−1
doporučit
16.5.2017 8:48

P89e70t30r 45B43á80č94a 8375156875635

Může za to jedna z nejhorších dopravních í frastruktur široko daleko se kterou nikdo nic nedělal dobrých 60 let.

Směr Svitavy vyjezd/příjezd jak za krále Klacka. Příjezd Pisarkama jedním pruhem to stejný. Dálnice kolem Brna pouze dva pruhy na každé straně místo tři, hlavně že je to každej rok rozkopany. Kolem kasáren v Zidenicich se supluje severní obchvat města ulici, která na to není absolutně stavěna. Centrum města kolem Zvonarky teď jeden pruh jak ve Starověku atd. A jediný na co se ty mozky na magistrálu zmuzou jsou růžový kola a jiný ptákoviny. Jo a ještě omezen í rychlosti jako teď třeba kninicska kde odebrali 70.

Tak co pak chcete RvRvRv

+9/−1
doporučit
16.5.2017 11:39

J54i38ř72í 97K88u36c14h81t58a 6908825249197

Ony jsou ještě další problémy. Například mizerné značení u velkých křižovatek. JsemBrňák, ale vždycky si musím domýšlet co tou směrovkou chtěli říct

+7/0
doporučit
16.5.2017 8:59

J85a33n 86S45m56í39t83k54o 8604562794605

Takže rychlost (nedovolená nebo nepřiměřená?) může ani ne za pětinu nehod, přesto začneme přidávat úsekové radary :-/ Přitom jezdí-li "až 40 procent řidičů" rychleji, než je povoleno, a stane se v Brně dvacet nehod za rok, asi korelace mezi rychlostí a nebezpečností jízdy nebude ani zdaleka tak silná, jak Bielko a spol. tvrdí...

+4/0
doporučit
16.5.2017 9:38

J37a80n 90Š48e60d61ý 5418481348200

teď máme silného (psychicky i fyzicky) náměstka pro dopravu, takže na konci volebního období jistě dojde ke zlepšení - všude bude zákaz vjezdu a celé Brno bude jezdit na kole .... cyklisti budou navíc střízliví, páč zákaz pití alkoholu se jistě rozšíří na celé město V

+3/−1
doporučit
16.5.2017 13:28

J54u51r13a48j 31R16i55č20á71n57y 4571178906587

Nejvetsi zmatky v Brne jsem zatim videl u Jckaru a Zkaru :)))

+1/0
doporučit
16.5.2017 8:45
Foto

J58i78ř10í 77B26i27l37í98k 4325892192404

Problém nejsou řidiři, problém je Bielko. Totálně neschopný komunikace s lidmi, a když po něm někdo chce práci, tak musí dokumentovat značky.

+1/−1
doporučit
16.5.2017 9:40

D31a82v70i48d 75D62l19o96u12h87ý 5794167387491

A co Brno zrušit? D1 už stejně končí jinde :-)

+1/−5
doporučit
16.5.2017 8:44

Š33t50e64f33a43n 41F68r12i82č68a 7342418533596

To, že tranzitní doprava není ani na počátku v 21. století odkloněna mimo hranice města Brna, to je naprosto ostudné selhání krajské i městské veřejné správy. Dálnice D1 vede skrz 11 městských částí, dálnicí R43 hodlají územní plánovači, i přes znalost negativních účinků tranzitní kamionové dopravy, zatížit obyvatele městských částí Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy. Nám starším by to samozřejmě mohlo být šuma fuk. Ovšem pokud by se tak opravdu stalo, důsledky ponesou naši potomci, kteří se teprve mají narodit. A to je příšerná představa.Rv

+1/−8
doporučit
16.5.2017 7:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.