Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M43i98c38h96a75l 50B37r91ň46á49k 6744194587778

Proc neni VMO? Proc neni D43? Proc neni dodelana D52? Proc neni davno vyreseny ZUB? Hnuti Duha, Deti Zeme, Nesehnuti a dalsi casti zelene hydry, jejiz politicka repre nam bohuzel usedla na magistrat. Do toho neschopni urednici, kteri tam uz sedi 30 let a nic se jim nechce.

+29/−3
doporučit
16.5.2017 8:23

J98a22n 37Š49t77e15f65a41n 9901305631517

Dopravní plánování je v Brně na úrovni středověku. Do toho všeho přišel ultravzdělaný náměstek pro dopravu Hollan, který si to vytýčil jako své hlavní poslání - vyvést dopravu z města. Proto prosazuje hloupé a diletantské řešení rezidentního parkování, kdy logicky, když auta nebudou mít kde parkovat, tak Brna vlastně ani nepřijedou. A všichni budeme jezdit na kole...

Každopádně brněnské dopravě by ohromným způsobem prospělo alespoň rozšíření jízdních pruhů okruhu v pisárkách. Na to už včera bylo pozdě.

Z mimobrněnských je zcela klíčová dálnice R43. Ta už měla dávno stát, protože současná doprava směr Svitavy je naprosto neúnosná jak pro obce ležící na trase, tak i svojí nebezpečností.

Ale to by u stolu musel sedět rozumně smýšlící člověk, protože toto nejsou žádné zásadní poznatky.....

+24/−3
doporučit
16.5.2017 8:11

P71a57v51e52l 62B71o89u15c90n22í97k 4972711293515

Neschopnost nás Brňáků se domluvit nad velkými projekty se stává již pověstnou. Ustavičné změny plánů, nekonečné debaty, zablokovaná území. Velký MO se "buduje" již od 70.let, Od 40.let je nakolíkovaná, rozestavěna a stále zanesena v územním plánu dálnice sever - jih přes Bystrc (a lidi si zde staví baráky v domnění, že dálnice se jim vyhne). Od 20.let se plánuje nové nádraží a vedení železničních tratí, aby by uvolnilo centrum Brna. O rozestavěném a (zřejmě i) ukončeném projektu Rychlé šaliny ze 70.let ani nemluvě. Mimochodem, stávající vedení žel. tratí blokuje jižní část plánovaného silničního MO. Kéž by se podařilo začít letos stavět aspoň tu Plotní.

+11/−1
doporučit
16.5.2017 8:48

P52e65t30r 94B96á38č21a 8735896285415

Může za to jedna z nejhorších dopravních í frastruktur široko daleko se kterou nikdo nic nedělal dobrých 60 let.

Směr Svitavy vyjezd/příjezd jak za krále Klacka. Příjezd Pisarkama jedním pruhem to stejný. Dálnice kolem Brna pouze dva pruhy na každé straně místo tři, hlavně že je to každej rok rozkopany. Kolem kasáren v Zidenicich se supluje severní obchvat města ulici, která na to není absolutně stavěna. Centrum města kolem Zvonarky teď jeden pruh jak ve Starověku atd. A jediný na co se ty mozky na magistrálu zmuzou jsou růžový kola a jiný ptákoviny. Jo a ještě omezen í rychlosti jako teď třeba kninicska kde odebrali 70.

Tak co pak chcete RvRvRv

+8/0
doporučit
16.5.2017 11:39

J50i68ř74í 79K57u66c49h34t96a 6748295559437

Ony jsou ještě další problémy. Například mizerné značení u velkých křižovatek. JsemBrňák, ale vždycky si musím domýšlet co tou směrovkou chtěli říct

+6/0
doporučit
16.5.2017 8:59

J82a95n 59S79m36í92t85k95o 8214832694435

Takže rychlost (nedovolená nebo nepřiměřená?) může ani ne za pětinu nehod, přesto začneme přidávat úsekové radary :-/ Přitom jezdí-li "až 40 procent řidičů" rychleji, než je povoleno, a stane se v Brně dvacet nehod za rok, asi korelace mezi rychlostí a nebezpečností jízdy nebude ani zdaleka tak silná, jak Bielko a spol. tvrdí...

+4/0
doporučit
16.5.2017 9:38

J62a19n 88Š60e52d25ý 5108821868900

teď máme silného (psychicky i fyzicky) náměstka pro dopravu, takže na konci volebního období jistě dojde ke zlepšení - všude bude zákaz vjezdu a celé Brno bude jezdit na kole .... cyklisti budou navíc střízliví, páč zákaz pití alkoholu se jistě rozšíří na celé město V

+2/−1
doporučit
16.5.2017 13:28

J41u48r51a87j 11R33i52č72á17n69y 4681708256707

Nejvetsi zmatky v Brne jsem zatim videl u Jckaru a Zkaru :)))

+1/0
doporučit
16.5.2017 8:45
Foto

J77i77ř43í 70B16i16l65í90k 4965232332334

Problém nejsou řidiři, problém je Bielko. Totálně neschopný komunikace s lidmi, a když po něm někdo chce práci, tak musí dokumentovat značky.

+1/−1
doporučit
16.5.2017 9:40

Š23t87e38f24a94n 41F18r57i56č83a 7292778353526

To, že tranzitní doprava není ani na počátku v 21. století odkloněna mimo hranice města Brna, to je naprosto ostudné selhání krajské i městské veřejné správy. Dálnice D1 vede skrz 11 městských částí, dálnicí R43 hodlají územní plánovači, i přes znalost negativních účinků tranzitní kamionové dopravy, zatížit obyvatele městských částí Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy. Nám starším by to samozřejmě mohlo být šuma fuk. Ovšem pokud by se tak opravdu stalo, důsledky ponesou naši potomci, kteří se teprve mají narodit. A to je příšerná představa.Rv

+1/−7
doporučit
16.5.2017 7:24

D23a54v72i26d 83D21l81o19u54h92ý 5754307107441

A co Brno zrušit? D1 už stejně končí jinde :-)

0/−4
doporučit
16.5.2017 8:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.