- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně se po letech stagnace - kdy za veleúspěch bylo považováno prodloužení linky v Kr.Poli o 1 zastávku - začíná něco dělat.
Rejpnutí si: podívejte se kdo je na radnici a kdo konečně něco rozjíždí.
Kraj není schopen pohnout s D 43- ta je rozestavěná 75 let. Pozor na zelené hlavy a Bystrc.
já jen nechápu, jak může mít Praha nárok na nějaké dotace z EU, jako vysoce ziskové město. Já měl pocit, že spadá do kategorie měst jako Berlín, Londýn a pod., které nemají na téměř nic nárok ...
Ta Stránská skála , nevím zda bude využívána? Ale jinak teda ať se trasy protáhnou tam kde se předpokládá další výstavba obytných domů. Raději teď než v době až tam ty činžáky postaví. Pak už nemusí být peníze.
Ne. Další dotaz na podobně jednoduchou otázku?
Jaké vyfouknutí peněz ? Laskavě si srovnejte si co se od roku 1989 realizovalo za infrastrukturální projekty pro MHD v Brně a co v Praze...
Ta formulace je v tomto případě zcelav pořádku - jde totiž o peníze, které má podle původního klíče (stanoveného EU) přidělené Praha, ale pokud je nedokáže využít, tak po nich Brno (či kdokoliv jiný s připravenými projekty) může sáhnout.
Brno toho chystá a plánuje tolik, že musí platit cestovatele aby objížděli svět, a koukali na cizí stadiony. Shodou okolností je snaha realizovat jen věci, z kterých se bude dobře hrabat do kapes.
Nedávné změny s blokovým čištěním, kde se nikdo již nezatěžuje dávat značky do bočních uliček jsou například velmi zajímavé: příjmy firem zabezpečujících odtah se výrazně zlepšily.
Jo, za chvíli bude jenom rozpis, vyvěšený na druhé straně jezírka. Mříž k jezírku ponese ceduli "Dávaj majzla, krokóši!"
O přeložce na Plotní se mluví už nejméně 10 let. Dokud neuvidím bagr na stavbě, tak neuvěřím.
ono plotni je na etapy, v tech prvnich se nejak musely odstranit objekty co zavazely a ted zacne snad konecne ta trat, ale i tak, to krizeni u zvonarky melo byt mimourovnove, penize by se jiste nasly
já chcu metro! a brno bez holana...
Metro netřeba, SJKD v železniční podobě stačí. A Holana aby vzal čert.
nevim, jestli toto ma pod palcem mesto nebo RSD, ale nemelo by byt jasnou prioritou spolu s plotni a trati do kampusu take zabovreska, kde se ma trat saliny dostat do tej skaly? to by mel byt jeden z top projektu, aby se konecne vyresil nejhorsi spunt v brnenske doprave
VMO spadá pod ŘSD, momentálně vázne na nutnosti nové EIA.