Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š55t92e90f57a96n 65F57r76i83č98a 7222508853276

Díky těmto třem měsícům alespoň každý vidí, jakým nesmyslem je vůbec byť jen uvažovat o nádraží v odsunuté poloze. Brňákům je to jedno. Vlakem dojíždí denně především lidé z venkova. A kde se ocitnou? Dnes u tří kadibudek daleko od civilizace. Ale daleko od centra to pochopitelně bude vždy. Rv

+7/0
doporučit
6.6.2017 21:16
Foto

B92r13o97n16i75s59l79a37v 46G52a23b13r95y57š 2702829881

Ja jsem teda v nedeli nemel problem. Vim, kde je zidenicke nadrazi, nasel jsem si odjezd, koupil na internetu jizdenku, prisel jsem na nadrazi, nastoupil a odjel. Zase ze sebe nekteri delaji analfabety.

+6/0
doporučit
6.6.2017 14:41

P74a29v50e78l 88B89o33u27c78n44í35k 4242901673495

Brňáci, tihle všichni cestující Vám pěkně "děkuji" za vaši neschopnost se domluvit na poloze Nového nádraží. Jen 2.nástupiště na Dolním nádraží stálo 2,5 mil. Kč, letošní opravy vyjdou na 170 mil. Kč a nic, opakuji nic, se pro cestující nezlepší.

„Cílem oprav není zlepšení, ale prodloužení životnosti.“ ... „Opravovat musíme, aby mohl být v provozu železniční uzel, který je v současnosti na hranici svých technických možností. Kapacita nádraží je ve špičkách již zcela vyčerpána..." Miroslav Konečný, SŽDC, která je investorem oprav. Cit. z Brněnský Metropolitan, červen 2017.

A aby toho nebylo málo, příští rok bude pro změnu takřka roční výluka na jihu. Most a viadukt přes Svratku se již pomalu bortí.... a větší kapacita příjezdových tratí a nové nádraží stále v nedohlednu :-(

+7/−5
doporučit
6.6.2017 12:24

M19a75r23k97é48t15a 20I21l90l27o55v48á 2436924692109

Jela jsem v sobotu přes Brno a v neděli zpátky. Moje zážitky? Děs, žádný informátor na nádraží v Židenicích, jedna trapná šipka směrem k šalině, žádné informace, bloudící lidé, které navigovali ti zkušenější. V neděli ještě horší - jedna informační cedule v průchozím vestibulu, pouštěli jsme nákladní vlak, který jsme vzápětí předjeli, zpoždění 17 minut (což považuji z úspěch). Na nádraží opět žádný informátor, opět bloudící bezradní cestující. To je připravená výluka......

+2/0
doporučit
6.6.2017 14:13

J16a11k20u47b 30K45a48m13e23n73i87c95k24ý 4549222557846

kdyby brno nemelo patocky a spol, uz mohlo byt davno misto dolniho nadrazi moderni nove nadrazi vcetne rekonstrukce zvonarky, kam by se presunuly od grandu autobusy ven z centra, ale to by pak nemohli byt aktivisti, kdyby nic nenapadali

+6/−11
doporučit
6.6.2017 11:48

L73e93x30a 44A71l44e82x 9649185580600

v Idosu je zase perlička, že k vlakům jedoucím z Krpole, jede "náhradní autobusová doprava" linak P6, která je ovšem tramvají, tedy šalina. Po dotazu na provozovatele Idosu je to prý tak, že nemají jinou, než náhradní autobusovou dopravu v programu.

Zlatý cedulky...tam šlo napsat cokoliv :)

+1/0
doporučit
6.6.2017 21:02

P42e51t89r 34B19á44č29a 8235806305285

Jesteze jezdím jen autem.

+1/−1
doporučit
6.6.2017 14:24

P72e36t19r 84V73o27p23i96č45k15a 5102627697976

klasika, plna huba slibu jak bude vse ok a vysledek je chaos v Brne :(

+1/−3
doporučit
6.6.2017 12:40

P49a64v43e66l 36B81o22u85c87n70í70k 4832621853795

Centristé prosazující "Nové nádraží Pod Petrovem" nebo "Nic nedělat" říkají, že největší výhodou nádraží v centru je a) docházková vzdálenost do centra, b) je u přestupního uzlu šalin. Pokud tedy mají pravdu, očekávám, že i v tyto červnové dny, kdy na hl.nádraží ubylo 300 vlaků a 25 tisíc cestujících denně, bude uzel u nádraží stejně přeplněný jako před týdnem.

Autobusy 60 a 61 od Dolního nádraží, šaliny P6 z Krpole a 2ka od Židenic budou plné lidí směřujících na uzel u nádraží, aby lidé zde a) vystoupili a šli do centra, b) přestoupili na jiné spoje.

Je tomu tak? Co myslíte? Je uzel u nádraží stejně nechutně přeplněný jako minulý týden a nebo tomu tak není?​

0/−7
doporučit
6.6.2017 15:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.