Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a44r33t85i63n 71K59o86n31e34č34n98ý 3480314539125

Logický důsledek toho, že se do ŽUB celá desetiletí neinvestovalo.

+29/0
doporučit
30.6.2017 7:38

R24a26d43e79k 64H96o34d89a64ň 9866897311833

V Brně máme výluku století každý rok. Od nástupu Hollana i dvakrát měsíčně.

+29/−1
doporučit
30.6.2017 8:22

M12a74r55e53k 81K88u80m52p26r88e45c27h17t 6519907178732

Hlavně už postavte nové, moderní s napojením na parkoviště, MHD, letiště a schopné odbavovat rychlovlaky.

+38/−3
doporučit
30.6.2017 8:44

O36n84d97ř67e36j 39P56u55t74n34a 9111534311655

"I tak potrvá nejméně deset let, než se začne stavět" - to jako fakt?!

+23/0
doporučit
30.6.2017 8:42

J47o68s32e43f 43Š13l25o46u56f 1969587428371

Příště, až se bude v Brně konat nějaké referendum ohledně brněnského nádraží, nechte vyjádřit se ty, kteří denně na to nádraží přijíždějí !!!! A ne jenom občany Bystrce, Králova Pole, Řečkovic a ostatních odlehlých městských částí, kterým je celkem jedno, kde leží brněnské nádraží.

+24/−2
doporučit
30.6.2017 9:12

L61e36o47p18o87l72d 56P45r98o23k19e74š 8889574857

Městský okruh , D 1 , nádraží , Koliště , dálnice do Vídně , na Vyškov , na Bratislavu , nic co by Brňáci nezvládli. Už jen ta naděje , že do Prahy budeme jezdit v tubusu vysokorychlostními kapslemi a do Bohunic povede velkokapacitní lanovka mi dává jistotu , že s Holanem jsme udělali dobrý tah.

+23/−2
doporučit
30.6.2017 8:53

M54a58r33e96k 51F64l43e73k85a84č 1536485514928

Zbourat budovu současného TESCA, stejně tam nikdo nechodí a nádrží rozšířit

+20/−3
doporučit
30.6.2017 8:18

J50i93ř52í 89K81o59c96u41r95e48k 6265824575588

Hej! Proč Pražáci postavili Nové Spojení a plánují Nové spojení II? Vždyť by tehdy stačilo Wilsonovo nádraží odsunout z centra a ploblém malé kapacity Hrabovské Spojky by se tím vyřešil? Že by nebyl přestup mezi Céčkem nevadí, jezdila by jim přece okružka z Holešovic. A že by nebyl ani skoro-přestup na Áčko, taky nevadí, ne každý přece v praze jezdí na vlak Metrem nebo tramvají, takže návaznost na ně je nedpostatná. Hlavní nádraží by se přesunulo! Je přece nesmysl prodlužovat podchody do Italské! To byla v roce 1993 ztracená příležitost, když se přistavovaly nové perony!

(ironie)

+12/0
doporučit
30.6.2017 12:00

T95o74m97á44š 89K15u70c66h49a71ř 3877771378391

O to víc se teď projeví, jak perfektně má Brno vyřešené obchvaty a výpadovky. ;-) Dnes mají ale lidé tu výhodu, že si na mobilu pustí film, internet, nebo něco jiného a to čekání v kolonách jim bude lépe utíkat. :-P

+10/0
doporučit
30.6.2017 8:01

T95o53m 54O98n70d59ř54í74k 7674813481623

...já bych se toho nebál - železnice se zrychlí, zmodernizuje...

.

... a v Brně začne konečně jezdit pára...:-P

+11/−1
doporučit
30.6.2017 9:20

J43a63n 75O73n98d19r67o94u56š13e37k 5946519756948

Nádraží v Zidenicich je navrat do minuleho stoleti v Rusku. Dolni nádraží.je spis nadrazi na vsi. Za Rakouska Uherska byly nádraží o tisic procent jinde.

+9/0
doporučit
30.6.2017 9:32

D16a14v46i29d 25M20i34n53a28ř20í86k 3852138146962

Brno je zivotni styl, no...

+10/−1
doporučit
30.6.2017 8:47

J14a47k88u25b 46K87a28m85e38n34i11c63k39ý 4859852587526

pokud nepridaji 3. a 4. kolej od nadrazi do zidenic, zustane toto nadrazi kapacitne nevyhovujici...

+10/−1
doporučit
30.6.2017 7:50

P67a32v59e32l 91B86o41u57c95n43í60k 4632741653495

Za pozornost stojí, že nejen v Brně, ale i v Bratislavě právě řeší co s nádražím. Bratislavská hlavná stanica má málo nástupišť, ty jsou krátké a navíc v oblouku. A ta odbavovací hala! Hrůza. Podobně jako v Brně právě zpracovávají Studii proveditelnosti, kde zvažují jednotlivé varianty Bratislavského žel. uzlu. Studie má být hotova na jaře 2018. A ucházejí se o peníze ze stejného evropského Fondu jako Brno. A protože objem peněz je omezený, otázka zní: kdo bude mít moderní železniční spojení se svým okolím, Brno nebo Bratislava? A kdo díky své nerozhodnosti ostrouhá?

+11/−2
doporučit
30.6.2017 12:13

T83o68m26á34š 89T54a70t56í26č88e10k 5400962330958

Zvykejme si. Jednoho dne se nádraží přesune kamsi do tramtárie na furt.

+7/0
doporučit
30.6.2017 12:30

M29a26r56t56i98n 27H54o54c46h24m38a91n 7533117854383

Nejen pro pana Bartoše viz.článek: Smyslem rekonstrukce je udržet nádraží v provozuschopném stavu (rekonstrukce svršku a mostů), zvýšení propustnosti a bezpečnosti (výměna zabezpečovacího zařízení). Počtem vlaků se jedná o druhé nejvytíženější nádraží u nás, v kontextu s rozsahem kolejiště a zastaralým zabezpečovacím zařízením je řízení provozu v ŽST Brno hl.n. nejnáročnější na síti SŽDC. Výroky diskutujícího Ondry Bartoše svědčí pouze o absolutní neznalosti oblasti řízení provozu a jeho neschopnosti si tyto informace opatřit. Myslím, že pokud někoho veřejně označím za neschopného měl bych o dané problematice něco vědět...

+8/−1
doporučit
30.6.2017 13:44

O41n89d50ř10e64j 30H46o73l82u51b 1979687768316

Pro přestup v rámci "nejdokonalejšího přestupního uzlu na světě" v současné době nemusí stačit 5 minut (zkuste si přestoupit z vlaku nebo šaliny na autobus na Úzké - ano Úzká JE součást přestupního uzlu kolem hl. nádraží). Zkuste si takový přestup, s kočárem nebo pokud se pohybujete pouze o berlích (o vozíčkářích ani nemluvím). Zkuste si nastoupit do prostředních dveří vagonu, který stojí v zatáčce - je tam jenom půlmetrová mezera, ale buďte v klidu - zatáčka NEVADÍ. Zkuste vystoupit na 2. až 4. nástupišti na jižní straně a dostat se na Nové Sady - podchod tam nikdo nepotřebuje, ale stihnete se prodrat davem lidí ve stávajících podchodech a schodištích do 5 minut? Ale je důležité, jestli z nového nádraží se půjde pěšky na Svoboďák 6 nebo 7 minut... Tolik ke stávající poloze.

U více odsunuté polohy mně zase připadá naprosto absurdní to, že není plánována stylem jedno patro vlaky, další patro MHD a mezi nimi mezipatro s pokladnami a ostatním obslužným zařízením. Tohoto stavu, kdy je z každého nástupiště na každé další blízko lze snadno dosáhnout právě při stavbě na zelené louce, ale bohužel se s tím nepočítá.

Nevím, jestli výluka zmíněná v tomto článku má lidi připravit na to, že budou mít daleko na více-odsunuté nádraží, nebo je má připravit na 10 let stavby méně-odsunutého nádraží, to ať si každý rozhodne sám.

+7/−1
doporučit
30.6.2017 17:15

J39a25n 68J95e12m62e39l78k45a 1325370

Já prostě nevím, proč se to při těch akcích nedělá pořádně.

Sto let starý viadukt se prostě nevykopne, nenahradí novým, širším, nevykoupí se nějaké pozemky u tesca.

Teď půl roku výluka, ale pracuje se jen na nejnutnější části. Pak 2 roky, především zabezpečení, ale viadukt zůstane..

Celé je to o tom, že tady někdo tlačil odsunuté nádraží do nesmyslné polohy, kde si nakoupil někdo pozemky. Chtěli vyvést nádraží. A tak ho zasmluvnili aspoň na 40 let. Já si myslím, že ta smlouva by mohla být neplatná, nevyvážená v rozporu s mravy. Zajimavá shoda zájmů od vedení ČD, politiků, regionálních politiků za ODS.

Ruka byla dlouhá.

+7/−1
doporučit
30.6.2017 10:38
Foto

P21e26t17r 45S10z34i41l87i95c55z39a21i 3945630386758

Br-no

+5/0
doporučit
30.6.2017 8:59

P91a78v79e79l 70Š93e26d68i25v32ý 6705709682452

Ja furt nevidim duvod nadrazi stehovat, ma idealni polohu. Jedinou jeho nevyhodou je absence parkoviste, ktere by se vsak dalo postavit na pozemku u nadrazi, kde akorat spi bezdomovci.

+7/−3
doporučit
30.6.2017 13:05

T86o86m69á84š 84K23u46c70h35a90ř 3337761958961

Napřed pomocí IDS vnutí lidem místo příměstských autobusů vlaky, a pak se diví, že jim nestačí nádraží. :-P

Od nás jezdíval přímý spoj na Zvonařku 27 minut. Díky IDS je to nyní bus + vlak + tramvaj = cca 50 minut, když všechno klapne. Teď to bude bus + náhradní bus + tramvaj a průměrnou cestu ve špičce díky zmatkům a zasekanému Brnu vidím tak na 90 minut. :-/

+6/−2
doporučit
30.6.2017 12:36

M36i71c49h71a51l 44N24e17z56v80a28l 9473364644

Takze docasny vyluka se vlastne stava permanentni. To co je v clanku vyjmenovane jako plan na 2 roky nemaji sanci za 10 let stihnout. :-)

+4/0
doporučit
30.6.2017 14:01

M38a39r25t28i80n 33K68ř50í35ž 9283502870847

Výluka století? To je trošku přehnané, ne? Brno je vyloučeno už od svého založení.

+14/−15
doporučit
30.6.2017 7:57

M16a93t66o43u10š 68B35á45r47t35a 2725434964

Pražák kámošovi - Tak jsem se vez ve šalině.

Jaký to bylo?

Stejný jako v tramvaji. Akorát jezdíš po vesnici.

Ale mám to tam rád. Krásně si tam odpočinu.

+4/−1
doporučit
30.6.2017 17:53
Foto

J94a25k45u35b 70Z 76P65r64a51h86y 8642675475659

To asi nebudou přípravy na VRT? Praha - Vídeň? ;-D

+4/−1
doporučit
30.6.2017 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.