- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem Pražák, takže je jasné, že čtenáři z Brna mi dají mínus dřív než dočtou příspěvek. Ale mám pro vás takovou příhodu: Jeli jsme na jednání do Znojma ohledně projektu nějakého areálu. Jednání skončilo a můj šéf se zeptal investora, proč si na tu práci pozvali projektant až z Prahy? Proč si nevybrali někoho z Brna? Vzdyť je tam spousta projekčních firem. Na to ten bodrý Znojman zatnul pěsti a procedil zkrz zuby: "Z Brna? Nikdy!!!"
Historickému centru Vídně hrozí vyškrtnutí ze seznamu světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO.Mojmíre, prosím, udělej s tím něco!
Otřesné vlakové spojené do Vídně. První vlak do Vídně přijede 9.49. Do Prahy se dostanu ráno v 7.15. To samé večer.
Vídeň je pro Brno důležitá, proto naši zelenorudí konšelé a jejich kamarádi v neziskovkách neúnavně pracují na tom, aby bylo do Vídně podobná dopravní dostupnost, jako kupříkladu do Hodonína, Blanska či jiných světových metropolí...
Podle toho článku to vypadá, že se z vídeňského Českého centra stalo náhle Brněnské centrum.
V Brně jsem byl pětkrát s autem a pokaždé jsem měl s tím nějaký problém. Např. uražené zrcátko a vykradený baťoh hned na parkovišti nebo pokuta 1.500,- na místě, kde místní trvale beztrestně parkují. Ve Vídni jsem byl jednou, zaparkoval zadarmo 100 m od metra a užil si město v pohodě. Brněnská zakomplexovanost by se měla fakt léčit.
Naštěstí do Brna jezdit nemusíte. Ani číst články na iDnes.