- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co takhle tenhle nesmysl celej zrusit a je klid?
Stejne nechapu jak na tom muze nekdo jezdit ani kdyby me za to platili
zelený Hlavenka, radní vs business, vše křišťálově čisté ...
Bikesharing se nám jeví jako trendová záležitost
a jako kazdy jiny trend za par mesisu - let vysumi
Tak máme v Brně půjčovny kol. Za těžký love pár firem vydělá, když lidi budou jezdit z hlaváku na čáru. Město jim přihodí ještě 'dotaci '. Auta ale nezmizí žádna.
Už jsem nad tím přemýšel mockrát,ale jediné místo kde mi přijde rozumné si kolo pojčit je tak mezi pisárkama a hlavním nádržím. Brno není Amstr, je na kopci a než se na pujčeném kole hrabat ke kampsu do Bohunic nebo do Krpole, radši vemu šálu nebo trajfl
Velonet patří BigBoardu, tedy firmě, která zaplavuje Prahu billboardy a světelnou reklamou a má solidní kšefty s magistrátem. Tak ať, já jim to přeju. Ale jsem rád, že se "na plnou hubu" řekne, že to je tvrdý byznys. Provozovatel Rekol se tváří jako sluníčkářský svatoušek, ale nebýt tvrdého kapitálu, mohli by jeho klienti dál chodit v žabkách a sandálech pěšky.
nejak mi v clanku chybi, jaka je vyuzitelnost tech kol, protoze velmi casto je obrazek ,jak pise kolega podemnou, ze se to spis nekde vali a zavazi
...a mne by zajímalo, kde budou jezdit?, na silnice se nevejdou a po chodnících se nesmí, nebo se pletu?,cyklostezek je dostatek?...
Na komunitní projekty jsem vyloženě alergický. Výsledkem je, že se po městě "povalují" kola, která nikdo nechce. Je řada jiných oblastí ve kterých město zaostává za vyspělým světem o desítky let.