Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i33l45a59n 73B35a38r37á61k 8344633275528

Nemají čas a peníze. Řeší růžový tank, splašený trubky a valení šutru městem.

+12/0
doporučit
17.7.2017 9:00

M43a86r10t53i15n 59B71u54r60e38š 3886935288611

Dejte dohromady Žít Brno + ANO + Zelení a problém je na světě

+10/0
doporučit
17.7.2017 7:35

J28a26k94u23b 22K86a78m94e62n57i15c88k44ý 4309162517896

at se osamostatni, aspon si ta parta hic na magistratu uvedomi, co je muze stat za penize odchod nekolika desetitis obyvatel....

+8/0
doporučit
17.7.2017 9:03

M66i42r48o84s60l50a96v 97V82y40k28o17u44p51i41l 3220176223425

Vedení Brna "odsoudilo" některé městské části k tomu, aby tam byla koncentrovaná průmyslová zóna.

Bohužel, mimo jiné četné negativní efekty takovýchto zón patří přetíženost místních komunikací, které nebyly projektovány na tuto zátěž.

K tomu je nutné připomenout, že dosud nebyl realizován sjezd z D1 přímo do průmyslové zóny, který politici slibovali snad již před 15 lety.

Také nejsou stále postaveny slibované obchvaty Slatiny a Tuřan a k tomu se navíc zrušilo zpoplatnění D1 okolo Brna (jinak správné řešení), ale tím se bohužel "nasála" další dopravní zátěž do Slatiny a Tuřan, přes které se automobily dostávají k Exitu 201. Takže v obou městských částech se z některých ulic nedostanete prakticky na hlavní, protože jsou tam ve špičkách souvislé kolony aut.

Dost dobře tedy nechápu proč se MMB nestará o to, aby nějak pomohl vyřešit tyto nelidské podmínky, hluku, prachu, exhalací.....Neustále se staví, ovšem nikdo nepřemýšlí o tom v čem potom budeme žít. Všechno je jen a jen o výstavbě, ale nikdo již neřeší kvalitu života. A ta na těchto místech opravdu značně klesla.Rv

+6/0
doporučit
17.7.2017 10:45

J48a22n 75K48o56ř79á38n 7937648698396

Ta ulice není Holcova, ale Holzova.

+5/0
doporučit
17.7.2017 7:57

R64o13m69a70n 55N54o42v11a76k 6299951402806

Kdo se tomu divi, kdyz na magistratu sedi inteligence typu Hollana...denne vydava "vize" o tom, jak se postavi to a ono, planuje rezidencni parkovani, cyklostezky odnikud nikam za velky prachy...misto aby se zabyval skutecnymi problemy.

+3/0
doporučit
17.7.2017 11:25

P68a71v60e21l 26B92o81u32c86n67í39k 4242271843675

Ještě v článku nezmínili Bystrc. Jdou hlasy, aby se Bystrc odtrhla, pokud by dálnice D43 vedla v plánované trase zakreslené v územních plánech od roku 1939. Aneb, každý by chtěl obchvat Brna, jen ne přes jejich městskou část, nové fabriky ano, ale běda, kdyby to bylo na dohled ... Novela Stavebního zákona, který má urychlit zejména líniové stavby, ještě nebyla schválena a už se obce bojí, že nebudou účastníky řízení. Vždy je to záležitosti dohody a kompromisu, zvláště v tak citlivých záležitostech jako je vedení nových silnic, železnic, umístění nových obytných čtvrtí, které změní naše okolí na staletí dopředu.

+1/0
doporučit
17.7.2017 12:00

V56l66a85d36i67m28í37r 57K45o87u95d97e20l39k92a 1451182400162

Tož to je dobře, že se pan Ander diskusi nebrání. Z Bosonoh doporučuji velký, ale opravdu velký meeting!

+1/0
doporučit
17.7.2017 8:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.