- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí se podívat na data Českého hydrometeorologického ústavu.Měření polétavého prachu v Brně jsou jednoznačná - situace se zlepšila a v posledních letech jen zcela výjimečně překračuje normy:
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/tab_roc/tab_roc_CZ.html
Tohle je jen další akce zelených fanatiků, kteří trpí patologickou nenávistí k autům. A protože skutečná data jejich tvrzení vyvrací, tak holt musí manipulovat a lhát.
Kdyby aktivisté nebrzdili svými nesmysly výstavbu obchvatů , tak by vzduch byl dávno kvalitnější.
On je ten vzduch už dnes prakticky v pořádku. Viz odkaz na měření ČHMÚ výše
Ono se nedá divit, když odborníci napsali plán, ve kterém uvedli, že ovzduší zlepší dostavba VMO, zkapacitnění D1, dostavba R43, přestaven železniční uzel Brno postaveny obchvaty Bosonoh, Tuřan či Slatiny kdy dostavbou těchto staveb výrazně klesne emisní zátěž. A dále do plánu napsali, že výsledky poznají obyvatelé Brna již v roce 2025. Má smysl komentovat co se do roku 2025 stihne dostavět. Že pisálkové uvedly chybné datum (2125 místo 2025) si všimly i ekologové. Jinak pro orientaci krásné modré nebe nad Brnem neznamená, že je nad Brnem čistý vzduch. Částice PM10 či PM2,5 ty na rozdíl od dřívějších sazí neuvidíte a přitom škodí více.....
Ekologové se přemnožili a počítají kraviny.
Aktivisté jsou jako obvykle lháři goebbelsovskéhp typu a stbáckým imigrantem vlastněná iDNES je podporuje. Fuj!
Reakce našeho spolku Brno+ na tuto manipulativní alarmistickou zprávu: http://www.brnoplus.cz/soustredeny-tlak-zelenych/
Nedávno mne na ulici Ostravská předjel "závodník" v černém VW Golf, který vypouštěl tolik černého kouře, že byla silnice za ním v délce tak 500 metrů prakticky neviditelná. Úplně jsem čuměl, že toto snad není ani možný. Ten borec snad jel na uhlí.
Myslím si, že by hlavně pomohlo opatření ke zrychlení průjezdu Brnem, tedy zkapacitnění vozovek, rychlejší opravy které zpomalují dopravu a vytváří kolony neustále se rozjíždějících aut, kdy jsou exhalace nejhorší, takové to pojíždění po metru.
Dále pak zákaz jízdy na kolech po brněnských komunikacích, protože jízda na kole není ani zdravá, ani bezpečná. Kolo patří na cyklostezky, které jsou mimo komunikace. Navíc cyklisté ohrožují řidiče i chodce, protože jedou chvíli po chodníku, potom sjedou na silnici, kličkují a vytváří kolizní situace. Navíc jsou dost často oblečení tak, že jsou neviditelní
Prach do mozku a pak do krve? Není autor akreditovaný lékař
To, ze v Brne je spatny vzduch poznam muz nos okamzite kdyz sem tam prisel.
Jenze omezeni dopravy v centru jen odsune dopravu do okrajovych casti, kde bydli vic lidi
Podle skutečným měření je vzduch v Brně prakticky v pořádku. Viz data ČHMÚ
Oproti 70tým létům je nyní vzduch v Brně skoro jak v Alpách . Plno kouře z hnědého uhlí, sníh v zimě byl po třech dnech černý a benzinový, naftový či petrolejový odér se linul z většiny aut.