- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamioňákovi asi dávali nový seriál...
Mudrlanti, ten trojúhelník tam musí také někdo donést Auto stálo téměř celé za krajnicí. Viníkem je jednoznačně řidič kamionu, který se nevěnoval plně řízení. Pro něj o to hůře, že se to stalo na dálnici D1, kde to musíte předpokládat.
Takze presne jak jsem ocekaval, opaleni madari nebo co to bylo zastavi s tou svoji kraksnou co uz od pohledu sotva drzi pohromade a chudak ridic kamionu ma na dozivoti vystarano.
Jinak proc se edituje nadpis? To uz se nesmi psat ani cizinec?
Podle mých zkušeností vina obou. Kamioňák se nevěnuje řízení, protože proč by to dělal, když má tempomat a jiné vymoženosti že... a cizinec - co by se obtěžoval s trojúhelníkem, navíc podle toho co obvykle vidím ti lidé neumí ani řídit, myslí si, že když jedou oni tak se jim všichni přizpůsobí, předjíždí bezohledně a často blokují normální řidiče pomalou jízdou (dle mých zkušeností jezdí 100 v levém pruhu) takže jestli se stejnou laksností přistupují k opravě auta na dálnici tak se není co divit.
Na dálnici nemají co opravovat měli opustit auto jít stranou a zavolat odtah.
On je prase a oni jsou viníci.
Kady den vidim auta v krajnici, ktera nemaji trojuhelnik vubec nebo tesne za naraznikem. Nemluve o tom, ze odstupy nikomu nic nerikaji. Udelate si mezeru a hned ji vyplni spechajici trouba s mobilem v ruce
Na trojuholník nie je čas. Keď zastavím v odstavnom pruhu skáčeme celá rodina šípku za zvodidlá.
Odsuzujete kamionaka. Ale že někdo poskakuje po dalnici je jedno. Dle meho za to mohou prave to zřejmě neoznámení. Muže se stat, ze auto nepojede. Označit a zmizet ze svodidla.
Navic v takovym srotu muze jezdit jenom sebevrah, kdo vi jak to bylo vubec s technickou.
Tak doufam ze jako odpoved zase pribydou nejake radary
Pokud se během jízdy stane něco s vozidlem, ale je schopno jízdy, má řidič povinnost opustit dálnici na nejbližším výjezdu. Odstavit můžu pouze vozidlo, které není schopno další jízdy, na krajnici. A mám zavolat policii, která uvědomí i správu a údržbu silnic, která zajistí směrovou šipku a omezení pro další řidiče, aby upozornili na nebezpečí. A ještě k odstavnému pruhu. Správně je krajnice. A na tu je zakázáno vjíždět. Užít se smí pouze k odstavení nepojízdného vozidla, nebo tam mohu vjet tehdy, pokud přijíždějí vozidla IZS, aby měly volný, prostřední, jízdní pruh. Když se bude toto dodržovat, věřím, že podobných nehod bude jen ubývat.
Až na to, že zrovna na 176 km ve směru na Prahu žádný odstavný pruh není (a za krajnicí je hned tráva).
Zajímalo by mne, jestli muž opravující auto umístil v dostatečné vzdálenosti za sebe výstražný trojúhelník, než se do opravy pustil. I to mohlo hrát významnou roli.
Jakože by ten kamion nejdřív smetl ten trojúhelník a teprve pak osobák a dodávku? Nebo jakou roli to mělo hrát?
Stačila mi jedna nehoda na cestě 1. třídy, za nikterak velkého provozu, kdy jsme museli čekat na odtah 2 aut a trojúhelníky (ani jeden to nezvládl do příchodu policie) vydrželi přesně 5 nárazů od projíždějících aut.
klasika rumuni co krizuji evropu, tipnu si odstavi auto a ani se neobtezuji s trojuhelnikem nebo dat nekomu vedet, pokud dobre vidim navic zastavi v miste, kde jsou tri jizdni pruhy kvuli kopcu?