- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by stejně zajímalo co je na tom, tak super výhodné resp na čem se ušetří...
At vyhraje jakýkoli dopravce tak
1) Vlaky budou stejné = stejné náklady včetně servisu
2) Jízdní cesta bude od SZDC, takže opět totožné náklady, pač stejné vlaky a JŘ určený krajem.
3) Jízdné pevně dané krajem viz tarit IDS JMK...
4) Předpokládám, že vlaky budou mít nátěr kraje...
Takže v čem bude rozdíl?
To už kraj rovnou mohl udělat další divizi DPMB a nebo si udělat vlastní DP a odjezdit to sám...
To už kraj rovnou mohl udělat další divizi DPMB a nebo si udělat vlastní DP a odjezdit to sám...
Však tak to udělali vedle Polsku kde už pomalu co vojvodství to vlastní dopravce. Je jen otázkou času kdy to někoho napadne u nás zatím se to zkouší pouze s autobusy.
10 suprav? A nieje to malo Antone pavlovici?
v článmku je psáno:
"Dodání nových souprav nějaký čas potrvá
Kraj má v plánu pořídit KOLEM TŘÍ DESÍTEK elektrických SOUPRAVA S KAPACITOU PRO 301 cestujících A NĚKOLIK MENŠÍCH JEDNOTEK, JEŽ POJMOU 140 osob. Všechny vlaky budou bezbariérové." = PTÁTE SE MAXIMÁLNĚ NA 1/3 (spíše méně) SOUPRAV, NEŽ CHCE JMK KOUPI
Kraji se nelíbí,že funguje IDS JMK.Soutěž vyhraje žlutý příznivec strany žluté řepky.Bude provozovat a rušit spoje,jak se mu zamane.Po 5 letech budeme tam,kde IDS začínalo.Ale soudruzi budou ANO spokojeni.
Krapet michate hrusky s jabkama... To ze nekde regiojet jezdi na komercni lince a zavadi ci rusi spoke ci cele linky dle statistiky obsazenosti je ok. Pokud ovsem vysoutezi provoz krajske linky tak tam se bavime o uplne jinych pravidlech... Nehlede na to ze jste pozadu i s informaci ohledne politicke orientace...
To se mi líbí. Zjednodušeně řečeno vypisovat každých deset roků nový tendr na vlaky s podmínkou, aby vagóny byly nové, je nesmysl. Životnost vozů je třicet a více let.
Líbí se mi postup sousedního Bavorska. Stát vysoutěžil a uzavřel 30letou smlouvu na pronájem desítek vlakových souprav, včetně servisu od jednoho výrobce. Samozřejmě s možnosti navýšení jejich počtu. Výrobce bude soupravy dodávat průběžně několik let podle harmonogramu tak, jak postupně končí staré vlaky.
Bavoři pak vypisují "jen" krátkodobé (několikaleté) smlouvy na provozovatele. Region je tak mnohem silnější při vyjednávání s provozovatelem, a současně pružnější při budoucích úpravách / modernizacích / navýšení počtu souprav podle potřeb a množství peněz.
Takže jsme zase u toho, že to provozuje stát. Ve finále se soutěží, kdo bude platit mašinfíry a uklizečky. No a prodávat lístky a shrabávat.
Á jé, kraj koupí podnikatelovi vlaky...
Provize,jsou hnacím motorem našich uředníků a politiků...