náhledy
Až dvacet tramvají za hodinu, dodávka, osobák, sem tam velký náklaďák. Lidé, kteří potřebují projít z náměstí Svobody přes Masarykovu ulici k hlavnímu nádraží, se musí mít opravdu na pozoru. I když kráčí po „své“ pěší zóně.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Až dvacet tramvají za hodinu, dodávka, osobák, sem tam velký náklaďák. Lidé, kteří potřebují projít z náměstí Svobody přes Masarykovu ulici k hlavnímu nádraží, se musí mít opravdu na pozoru. I když kráčí po „své“ pěší zóně.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Až dvacet tramvají za hodinu, dodávka, osobák, sem tam velký náklaďák. Lidé, kteří potřebují projít z náměstí Svobody přes Masarykovu ulici k hlavnímu nádraží, se musí mít opravdu na pozoru. I když kráčí po „své“ pěší zóně.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Až dvacet tramvají za hodinu, dodávka, osobák, sem tam velký náklaďák. Lidé, kteří potřebují projít z náměstí Svobody přes Masarykovu ulici k hlavnímu nádraží, se musí mít opravdu na pozoru. I když kráčí po „své“ pěší zóně.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Až dvacet tramvají za hodinu, dodávka, osobák, sem tam velký náklaďák. Lidé, kteří potřebují projít z náměstí Svobody přes Masarykovu ulici k hlavnímu nádraží, se musí mít opravdu na pozoru. I když kráčí po „své“ pěší zóně.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Až dvacet tramvají za hodinu, dodávka, osobák, sem tam velký náklaďák. Lidé, kteří potřebují projít z náměstí Svobody přes Masarykovu ulici k hlavnímu nádraží, se musí mít opravdu na pozoru. I když kráčí po „své“ pěší zóně.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA