Modrá pečeť se sloganem je totiž oficiálním logem partnerství Komety a některých měst na jižní Moravě. Klub jim bude během sezony blokovat na domácí zápasy tolik lístků, o kolik si řeknou.
"Lidé z okolních měst a obcí měli velký zájem jezdit na zápasy. Rondo ale není nafukovací. Domluvili jsme se, že jim zablokujeme lístky," vysvětlila šéfka marketingu Komety Hana Novotná.
V době, kdy akce začala a vyrobily se dresy, bylo do projektu zapojeno čtrnáct měst a obcí. "Jde třeba o Mikulov, Břeclav, Bučovice, Bzenec, Slavkov či Ivančice. Ale počet stále roste, v sezoně jich bude víc," řekla Novotná.
Zato dresy budou v sezoně jiné než ty přípravní. Modrá pečeť ani slogan jejich součástí nebudou. Stejně tak na zádech hokejisté neponesou jména partnerských měst. "Tyhle dresy měly jen podpořit náš projekt, v sezoně budou mít komeťáci samozřejmě své známé logo," dodala Novotná.
Podle předsedy fanklubu Komety Tomáše Kundráta se fanouškům nové logo líbí. "Lidé se mě vyptávali, co by to mohlo znamenat. Ale já to prozradit nemohl," řekl Kundrát. Fanoušci zatím zřejmě o chystaném projektu moc nevědí. Ale rádi spekulují.
"Myslím, že království Komety může znamenat klidně jen to, že přípravné zápasy, a to i domácí, se hrají kvůli rekonstrukci haly Rondo venku. Tím by se to mohlo klidně vysvětlit," míní například Lukáš Moncmann, který si nenechá ujít téměř žádný zápas Komety.