"Zatím devět z deseti ohlasů je pozitivních," uvedla mluvčí radnice Denisa Šipošová.
Spokojenost zavládla zejména s novými linkami k nemocnici. Ty sklízely v lednu největší kritiku. Do nemocnice coby největšího zaměstnavatele v regionu míří denně stovky lidí za prací a další stovky pacientů za vyšetřením. Původní spoje jim ale nevyhovovaly.
Město s dopravcem muselo opravit jak časy příjezdů a odjezdů, tak počty autobusů, které ve špičkách jezdily zcela přeplněné.
"Díky za váš přístup k posílení ranního spoje 802 a večerních odjezdů," psala po změnách v dopise jedna z cestujících.
Názory cestujících bere dopravce vážně
Stále však na adresu městské dopravy zaznívají i hlasy kritické. "Proč nejsou autobusy městské dopravy vybaveny jmenovkami řidičů? I na jízdence jsou jen pod číslem. Tato anonymita není na místě, jelikož řidiči pracují ve veřejných službách a uživatelé služeb by měli mít možnost vědět, kdo je veze a jedná s nimi," zní výtka jiného cestujícího.
Podle ředitele Znojemské dopravní společnosti Psota Petra Chadima se budou nové připomínky zapracovávat. "Stále na tom pracujeme tak, aby naše služba nestagnovala a měla rostoucí úroveň," slíbil.
Podle znojemské radnice by se dalších změn k lepšímu mohli cestující dočkat 1. července, kdy začne na Znojemsku fungovat integrovaný dopravní systém kraje.