"Jeho postoj je pochopitelný. Nepůjde proti ministrovi z vlastní strany," konstatoval Hašek před novináři, z nichž většina slyšela o půl hodiny dříve z Venclíkových úst tuto větu: "Kdo by chtěl v krajských volbách jako téma prodat třeba Úrazovou nemocnici, je podle mého názoru úplně mimo. To totiž není otázka, kterou jsme schopni vyřešit na krajské úrovni."
:. Milan Venclík (ODS)
Hašek se ale Úrazovku ve volbách "prodat" pokusí. Právě vchod do Úrazové nemocnice bude na billboardu, kterým bude oslovovat Brňany.
Oba politici zvolili stejný přístup - obří plakáty budou přizpůsobené konkrétním oblastem kraje. Například na Haškových billboardech bude v Brně obrázek Úrazové nemocnice, ale v Tišnově se budou potenciální voliči dívat na nemocnici tišnovskou. Podobné to má být i u billboardů s dopravní tematikou.
Zatímco Venclík bude chválit kroky současného vedení kraje, na Haškových billboardech se budou objevovat zasmušilé černobílé obrázky aut stojících v kolonách, děr v silnicích, nebo třeba bagru zatopeného při povodni. Jako ukázka toho, co všechno by se pod jeho vedením v kraji zlepšilo.
:. Stanislav Juránek (KDU-ČSL)
Vedle katastrofických momentek pózuje lídr sociálních demokratů v kostkované košili a pod svým jménem má ambiciózní slogan "Váš nový hejtman". Pátek 17. října, kdy budou volby, pak nazývá dnem změny a naděje. "Na této kampani asi nikdo neshledá nic podpásového," konstatoval Hašek.
Zároveň se ale snažil vtipně glosovat podobně ambiciózní slogan současného hejtmana Juránka. Brno už před prázdninami zaplnily jeho billboardy, které jižní Moravu přejmenovaly na "Juránkovo".
Občanští demokraté plánují naplno odstartovat kampaň 1. září. Sociální demokraté se opozdí o tři dny, zato ovšem do Brna na Zelný trh přivezou všech třináct krajských lídrů, šéfa strany Jiřího Paroubka, slovenského premiéra Roberta Fica a slavnou slovenskou kapelu Team. "Chceme tím dát najevo, že i my s kolegy na kandidátce tvoříme tým," konstatoval Hašek.