O nalezené šalinkartě se dozvědí pouze registrovaní čtenáři stránek www.dpmb.cz. "Pokud se doklad podaří najít, budeme zaregistrovaného zákazníka co nejdříve kontaktovat a průkazku mu vrátíme," představil nápad vedoucí tarifního odboru dopravního podniku Vít Prýgl.
Po přihlášení si cestující může ověřit, jestli už jeho jízdenka byla nalezena, a je tedy v evidenci nalezených dokladů. Průkazky, které lidé ztratí v tramvajích nebo trolejbusech a najdou se, shromažďuje informační kancelář na Novobranské ulici.
"V případě, že se předplatní jízdenka nenajde, budou údaje, zadané při registraci ztráty, smazány čtyři měsíce po registraci," doplnil Prýgl.
Pokud se doklad najde jinak než prostřednictvím dopravního podniku, má již zaregistrovaný zákazník možnost svou registraci zrušit na stejné webové adrese.