Politická strana bývalého moderátora pořadu Na vlastní oči se ve své předvolební kampani nespokojila s obyčejnými billboardy a své logo si nechala vytvořit přímo na louce. A na stém sedmdesátém sedmém kilometru dálnice směrem na Brno ho budou řidiči potkávat až do voleb.
Barva je ekologická
"Nemusíte se bát, je to speciální ekologická barva, která trávu nezabije, nechá ji dýchat, a přesto vydrží až tři týdny," ujišťuje Radomír Klofáč, ředitel reklamní společnosti, která nápis Věcem veřejným vyrábí.
Současně dodává, že unikátní možnost zviditelnit se straně nabídl sám. "Ta strana je nám sympatická, a tak jsme se rozhodli, že ji oslovíme s tímto nápadem. Je to první nápis vytvořený tímto druhem barvy u nás a je také největší, jaký kdy v Česku vznikl," chlubí se Klofáč.
Místo hledali celý den
Jeho kolegové si mezitím uvědomují, že ráno zapomněli posekat trávu pro obrovskou čárku nad posledním písmenem "e". Chápou se sekačky a zkracují trávník na potřebnou výšku. Po chvíli na místo kolíky připevňují šablonu.
"Nápis částečně sponzorujeme," usmívá se ředitel reklamní společnosti při pohledu na obrovská písmena. Celý výtvor má na délku osmdesát jedna metrů. "Místo pro něj jsme hledali celý den. Není lehké najít kopec u dálnice, jinak by nebyl nápis vidět. Teď ho budeme jezdit pravidelně obnovovat. Až do voleb," uzavírá Klofáč.
Jestli právě obří nápisy na trávníku na voliče zabírají, se tak ukáže až za více než měsíc.