Akce začíná ve středu v 17 hodin a diváci se mohou těšit na kombinaci světelných efektů a melodií známých skladeb. "Světelná show poběží za tmy celou hodinu," uvedla Martina Čmielová z pořadatelského magazínu Studenta.cz.
Specifikem celé akce je, že se světelné efekty nepromítají na budovu zvenčí, jak tomu bývá u obdobných představení zvykem, ale speciální lampy různých barev jsou instalovány přímo do pokojů.
Jednotlivá okna tak budou tvořit políčka v obrazech a dynamických příbězích. Diody v lampách přitom umožňují pořadatelům akce využít až 16 tisíc různých barev.
"Součástí programu je i vystoupení studentských kapel a party pod širým nebem. Závěrem se pak všichni mohou přesunout na studentskou afterparty do nedalekého klubu," dodala Čmielová. O občerstvení se postará partner akce.
Koncept light show pochází od studentů Technické univerzity ve Vratislavi v Polsku a jejich projekt P.I.W.O. je známý po celé zemi již šestým rokem. Loni si nevšední zážitek na kolejích "Pod Palačákem" nenechalo ujít přes pět tisíc diváků.
Prvenství z loňska v anketě obhajuje brněnské VUT
Unikátní akce se svými třemi zastávkami v Brně, Českých Budějovicích a Praze doprovází letošní ročník soutěže Kolej roku. Ve třetím ročníku ankety soupeří o titul 122 kolejí z celého Česka.
Light show 2012 |
Princip ankety je jednoduchý. Kolej roku vybírají přímo studenti, případně jejich známí či rodiče. Je jen na nich, jestli si svého favorita zvolí podle kvality ubytování či úrovně společenského života.
Hlasování, které skončí 21. dubna, probíhá na webu Kolej.Roku.cz prostřednictvím facebookové aplikace. Každý může v anketě udělit tři kladné a tři záporné hlasy. Kladný se počítá za jeden bod, záporný půl bodu odečítá.
V roce 2012 vyhrála anketu kolej Pod Palackého vrchem VUT Brno, o rok dříve koleje Harcov Technické univerzity v Liberci. Letos se zatím vítězové minulých kol o prvenství přetlačují.
Studenti vítězné koleje se mohou těšit na deset tisíc piv a tři tisíce baget od sponzorů. Další ceny pak čekají i na majitele nejhezčího pokoje a autory nejzajímavějšího videa z kolejní party či akce.