Po vylepšení svého sendviče Big Mac zkouší restaurace McDonald’s obohatit o novou příchuť i hranolky. Objeví se v nich česnek vypěstovaný v kalifornské oblasti Gilroy, které se přezdívá hlavní město této plodiny. Součástí receptu je také olivový olej, parmazán, petržel a špetka soli.
Je to součást experimentu, při němž řetězec zařazuje do svého menu regionální příchutě a jídla.
Tuzemští zákazníci si na nich ale bohužel nepochutnají. „Česnekové hranolky jsou pouze lokální aktivitou ve čtyřech restauracích v okolí San Francisca v USA. V České republice ani na Slovensku podobné příchutě neplánujeme,“ uvedla mluvčí české filiálky Zuzana Svobodová.
Pokud bude test v oněch čtyřech restauracích úspěšný, příchuť se v srpnu začne prodávat v dalších 250 kalifornských pobočkách řetězce.
Společnost také v amerických státech Texas a Ohio testuje menší a větší sendviče Big Mac, v Ohiu a Dallasu pak koncept „sněz hranolků, kolik můžeš“. V Koreji franšízy McDonald’s začaly dokonce prodávat alkohol.
Nejúspěšnějším počinem z těch, kdy se restaurace snaží naslouchat svým zákazníkům, byl ale projekt „snídaně po celý den“, který fast-foodový řetězec představil loni v říjnu. Podle analytiků to přilákalo zákazníky zpět do restaurací McDonald’s.
Obrat v restauracích otevřených v posledních třinácti měsících vzrostl v letošním prvním čtvrtletí podle údajů společnosti McDonald’s o 5,4 procenta.