Kromě vítězů architektonické soutěže na podobu nového nádraží a dopravního uzlu v Brně si odměnu za účast odnesli také další tři nejlepší účastníci. Na snímku návrh od BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Autor: vizualizace BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Představujeme, s jakými návrhy se tito architekti ucházeli o vítězství. Čtvrtí v soutěži skončili architekti ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Autor: vizualizace BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Lidé si návrhy budou moci prohlédnout na výstavě během října v Křížové chodbě brněnské Nové radnice. (návrh ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.)
Autor: vizualizace BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Čtvrtí v soutěži skončili architekti ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Autor: vizualizace BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o.
Model nového železničního uzlu v Brně od architektů ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o., který skončil v soutěži na čtvrtém místě.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Model nového železničního uzlu v Brně od architektů ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o., který skončil v soutěži na čtvrtém místě.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Model nového železničního uzlu v Brně od architektů ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o., který skončil v soutěži na čtvrtém místě.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Model nového železničního uzlu v Brně od architektů ze společností BIG – Bjarke Ingels Group + A8000 s.r.o., který skončil v soutěži na čtvrtém místě.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Třetí místo v architektonické soutěži o podobu nového brněnského nádraží obsadilo sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: vizualizace ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Třetí místo v architektonické soutěži o podobu nového brněnského nádraží obsadilo sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: vizualizace ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Třetí místo v architektonické soutěži o podobu nového brněnského nádraží obsadilo sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: vizualizace ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Třetí místo v architektonické soutěži o podobu nového brněnského nádraží obsadilo sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: vizualizace ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Takto vypadá 3D model návrhu od sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Takto vypadá 3D model návrhu od sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Takto vypadá 3D model návrhu od sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Takto vypadá 3D model návrhu od sdružení několika ateliérů, a to ingenhoven architects GmbH, Architektonická kancelář Burian-Křivinka, architekti Koleček-Jura.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Autor: Vizualizace Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Autor: Vizualizace Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Autor: Vizualizace Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Autor: Vizualizace Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten.
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten. Jako ostatní soutěžící představili architekti i model.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten. Jako ostatní soutěžící představili architekti i model.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten. Jako ostatní soutěžící představili architekti i model.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten. Jako ostatní soutěžící představili architekti i model.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Na druhém místě se svým návrhem podoby nového brněnského nádraží skončilo sdružení Pelčák a partner architekti – Müller Reimann Architekten. Jako ostatní soutěžící představili architekti i model.
Autor: Marieta Musálková, KAM
Soutěž o podobu nového brněnského nádraží vyhrál nizozemský ateliér Benthem Crouwel Architects.
Autor: Benthem Crouwel Architects
Soutěž o podobu nového brněnského nádraží vyhrál nizozemský ateliér Benthem Crouwel Architects.
Autor: Benthem Crouwel Architects
Soutěž o podobu nového brněnského nádraží vyhrál nizozemský ateliér Benthem Crouwel Architects.
Autor: Benthem Crouwel Architects
Soutěž o podobu nového brněnského nádraží vyhrál nizozemský ateliér Benthem Crouwel Architects.
Autor: Benthem Crouwel Architects
Soutěž o podobu nového brněnského nádraží vyhrál nizozemský ateliér Benthem Crouwel Architects.
Autor: Benthem Crouwel Architects
Soutěž o podobu nového brněnského nádraží vyhrál nizozemský ateliér Benthem Crouwel Architects.
Autor: Benthem Crouwel Architects
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM
3D model nového brněnského nádraží podle návrhu nizozemského ateliéru Benthem Crouwel Architects. S jeho dokončením se počítá v letech 2032 až 2035, celý uzel má stát 45 až 48 miliard.
Autor: Marieta Musálková, KAM