Aniž by se namočily, mohou si děti od července vyzkoušet deset nových atrakcí. „Nafouknutý svět je investice za pět milionů korun. Naším cílem je zpestřovat nabídku pro rodiny s dětmi,“ vysvětlil ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký.
Aqualand Moravia, který s 38 atrakcemi předehnal i svého konkurenta Aquapalace Praha, je největším takovým zařízením v České republice. Na jihu Moravy je už několik posledních let nejnavštěvovanějším turistickým cílem.
Léto v Pasohlávkách nabídne i kulturu. Možnost prorazit dostanou všichni začínající interpreti, kteří se přihlásí do soutěže kapel. Ta v Aqualandu Moravia odstartuje prvním kolem 16. července.
„Kdokoliv, kdo hraje třeba na rumba koule, má možnost se předvést,“ říká marketingový manažer Tomáš Svoboda. Program bude zahrnovat také koncerty, kde se představí Kapitán Demo nebo účastníci prvního ročníku soutěže Česko hledá SuperStar.
A smělé plány mají v Aqualandu i na podzim. Chystá se totiž výstavba nového dětského bazénu ve vnitřních prostorách. „Chceme zajistit větší vyžití pro děti i během zimních měsíců,“ vysvětluje ředitel akvaparku. V plánu je také další hotel, parkovací dům nebo rozšíření umělé řeky o rychlejší rameno, jak už provozovatelé slibovali i v minulosti.
Dobrou zprávou je i to, že se nechystá žádné velké zdražování. Přestože náklady na energie se zvýšily na čtyřnásobek, ceny se změní pouze u vedlejších položek.
Základní jednodenní vstupenka pro dospělého i tak však vyjde na 1 099 korun, pro dítě nad šest let 649 korun. „Naší snahou není zvedat ceny, ale přilákat více hostů,“ dodal Pavlacký.