Výrobou Kajínek pověřil brněnskou firmu Premiera Sweet. „Dal nám autorská práva na jeho fotografii a slogan. Výrobu jsme celou zaplatili s tím, že pan Kajínek má tyto bonbony jako reklamní předmět, který rozdává během autogramiád své knihy. Ladili jsme také příchuť, vybrali jsme ovocný mix,“ uvedl majitel firmy Radomír Havlík.
O bonbony je obrovský zájem. Havlíkovi chodí velké množství e-mailů, kde se lidé ptají, zda si mohou tuto sladkost koupit. „Začíná nám to trochu přerůstat přes hlavu. Proto jsme se minulý týden s panem Kajínkem sešli a dohodli se, že bonbony budeme nabízet v našem firemním e-shopu,“ řekl Havlík.
Bonbony mají název Kajínky. Sám Kajínek ale nemá z prodeje žádný zisk. „Až se pokryjí náklady na výrobu, tak vybereme nějakou nadaci, kam pošleme výtěžek z prodeje. Vyrobili jsme zatím tisíc kusů. Jen během pátku nám přišly objednávky asi na 150 sáčků. Plánujeme proto novou várku,“ sdělil ještě Havlík.
Podle odborníka na marketing Pavla Marka se Kajínek snaží vybudovat svoji značku. „Bonbony s jeho podobiznou můžou být výbornou sběratelskou raritou,“ míní.
Kajínek už má svoji knihu, podle jeho příběhu byl natočený také film. Každý nedělní večer nyní Prima vysílá seriál Já, Kajínek. První díl dokonce zlomil rekord. Vidělo ho 1 305 000 lidí.
Spojení s člověkem odsouzeným za dvojnásobnou nájemnou vraždu a jeden pokus o vraždu ale podle Marka nemusí být pro firmu šťastné.
„Zvlášť firmám, které dbají na nějaký kodex, se to nemusí líbit. Asi by si nenechali vyrobit reklamní předmět od někoho, kdo propaguje takového člověka. Sám jsem viděl seriál na Primě s panem Kajínkem a v některých věcech se s ním neztotožňuji. Určitě nebudu sám,“ myslí si.