Dres brněnské Komety s nový logem klubu.

Dres brněnské Komety s nový logem klubu. | foto: Anna Vavríková, MAFRA

Brněnská hokejová Kometa spojila síly se Starobrnem

  • 19
Brno a sport? Na prvním místě většině lidí vyskočí hokejová Kometa. Pivním symbolem města je zase Starobrno. To se nyní stalo novým generálním partnerem klubu a obě známé značky se tak daly dohromady.

"Chceme naplno využít marketingový potenciál obou značek v náš prospěch," notují si majitel Komety Libor Zábranský a Jiří Daněk, obchodní ředitel Starobrna.

"Jsme rádi, že se můžeme podílet na podpoře hokeje v Brně a společným fanouškům přinést společné zážitky," dodal Daněk.

Složitá jednání s extraligou

Vzájemná spolupráce funguje už tři roky, dosud ji ale málokdo zaznamenal. Vždyť v brněnské Kajot Areně se při mistrovských zápasech čepoval Budvar, který je významným partnerem extraligy. Nyní ovšem fanouškům poteče do kelímků Starobrno.

Jiří Daněk, obchodní ředitel Starobrna (vlevo), a Libor Zábranský, majitel HC Kometa Brno

"Jednání o získání výjimky byla dost složitá," vysvětluje Zábranský. "Až když bylo v tomhle směru jasno, mohli jsme začít naplno uvažovat o rozvíjení našeho partnerství," dodal.

To už teď příznivci nepřehlédnou. Po slavnostním oznámení při utkání s Kladnem jej budou připomínat jak brněnské dresy, tak nové logo Komety. To vychází z toho původního a zároveň kopíruje obrys symbolu Starobrna.

"Nechtěli jsme urazit fanoušky Komety, ale zároveň jsme chtěli jako partneři být součástí její prezentace," přibližuje manažer Starobrna Petr Syřiště. "Naše propojení je v logu čitelné a zároveň je logo moderní a líbivé," pochvaluje si Zábranský.

Nejde ale jenom o nové logo a pivo v hale. Starobrno přinese do pokladny Komety významný finanční obnos. "O přesné částce mluvit nebudeme. Důležitější je pro nás délka smlouvy, která je na tři roky," oznamuje Libor Zábranský, který se důsledně vyhýbá slovu sponzor a trvá na termínu partner. "Náš vztah má hlubší podstatu než jenom generování peněz," upozorňuje.

"V následujících letech našeho partnerství budeme moct využít potenciál obou značek. Točení piva v hale je třešničkou na dortu, pro naše společné fanoušky ale můžeme připravit daleko víc aktivit, ať už v gastronomii, nebo maloobchodech. Můžeme dělat mnohem víc společných akcí pro fanoušky," plánuje Daněk.

Tři zápasy, tři různé dresy

Už nyní si mohou lidé při významných událostech spojených s Kometou připít speciálním modrým pivem. A chystají se další novinky. "V brzké době se v okolí Kajot Areny objeví jistý svatostánek pro fanoušky," naznačuje Syřiště.

Nové partnerství zároveň přineslo i kuriozitu: Kometa za první tři extraligové zápasy prostřídá tři různé dresy. Při premiéře v Chomutově nastoupila v těch s původním logem, v neděli proti Kladnu ve speciálních "uniformách" bez reklam na podporu boje proti rakovině varlat, což je nový celosezonní charitativní projekt Komety.

V pátek v Třinci už Brňané obléknou dresy, které budou nosit celý ročník. "Zároveň ale nechceme, aby původní logo přestalo fungovat. Bylo u začátku nové historie Komety a marketingově stále bude aktivní," podotýká Zábranský.