Diskuze
Hejtman Hašek chce začít stavbu silnice R43 na severu kraje. Co nejdříve
Děkujeme za pochopení.
Agent Přisluhovač
Haškův objev
Hašek po tragické nehodě u Krhova zjistil, že v kraji existuje kromě pseudoproblémů Úrazovky a poplatků i silniční síť. Teď využije zájmu a bude chrlit jeden geniální plán za druhým - stavět R43 od konce, resp. od prostředka, to je řešení hodné mistra.
Btw.: Ve 40.letech 19. století trvala stavba železniční trati Olomouc-Praha (tj. 250km), tři roky. Když to srovnám s trváním dnešních dopravních staveb, musím se ptát, kde se ten pokrok zastaví.
(P.S. - beru to od zahájení prací).
stev
Je hejtmanova snaha reálná? Silnice R43 není v územním plánu
Je hejtmanova snaha reálná? Silnice R43 ještě není v územním plánu kraje, SEA (strategické posouzení vlivu na ŽP) R43 přes Brno zamítla, EIA (posouzení konkréítního záměru) byla vrácena k přepracování, protože neobsahovala srovnatelným způsobem porovnání variant. Co je nejhorší, píše se rok 2009, vůbec nebylo provedeno posouzení vlivu variant na veřejné zdraví osobou stanovenou Ministrem zdravotnictví. V Brně má R43 vést přes 5 městských částí, ačkoliv podle Rozhodnutí č. 1692/96/ES transevropská komunikace má míjet hlavní sídelní útvary. Křižovatka tří dálnic D1 x R43 x R52 na jižním okraji Brna by ležela v lokalitě, která je již dnes zamořena imisemi jak hluku, tak polétavého prachu, nad mez stanovenou zákonem, viz věstníky MŽP. Zdroj informace: http://www.r43.cz
gogo1
Re: Je hejtmanova snaha reálná? Silnice R43 není v územním p
Jste už nudný s kopírováním svého příspěvku do všech diskusí o R43. Přesto nemáte pravdu Silnice jako takobvá, tedy tehdy dálnice již v tehdejším územním planu byla a to v roce 1942- až ji někdy komančí vyškrtli. Zpracovávat variantu po které nebudou jezdit auta a budou si to dále krátit přes centrum Brna je jen vyhazování peněz daňových poplatníků ! Neprošla SEA , EIA ani PIA. Ve své době ani nemohla, protože žádná SEA ani EIA neexistovaly a pokud nevíte co je PIA , tak to vymyslí EU až v roce 2013. Zajímavé, že dálnice A5 Vídeń-Drasenhofen a rych. sil S1 kolem Vidně vším prošli i když zejména S1 mnohem více zasahuje do sídelních útvarů , takže vaším rozhodnutím č. 1692/96/ES jakožto také transevropská komunikace prošla. Nejspíš proto, že tam nemají zelené bonzáky co bozují do Bruselu, resp. se s nimi dokázali vypořádat.
pokin
Vážená paní Strnadová,
stavba R43 se neprotahuje kvůli nějakým "ekoaktivistům", ale kvůli tomu, že stát a ŘSD prostě není schopno připravit výstavbu silnice podle platných norem! Uvědomujete si to? Víte o té stavbě vůbec něco?
Samozřejmě - je jednodušší všechno hodit na "ekoaktivisty", aspoň se nemusí přemýšlet, že? Podle vaší logiky přece vinen ten, kdo dělá chyby, ale kdo na ně upozorňuje.
MF Hnus.
moopy2
v první řadě
bych nakopal všechny ekoaktivisty do prde§le a pak je nastěhoval do těch obcí kde kvuli nim dodnes není dálnice nebo obchvat!
Ruler
ke Kuřimi
a co dál? už teď se tu nedá hnout na silnici od Tišnova... když se sem ještě svede doprava ze severu, nastane kolaps
gogo1
Držím palce, ale NÉ SLIBŮM
Slibů okolo výstavby R 43 bylo v minulosti mnoho, nesplňených termínů také. Držím palce ať se to podaří i když nejsem zrovna fandou pana Haška. Snad jen bychom to mohli stavět tak jak je v civilizované Evropě obvyklé, tedy od aglomerace Brna na sever a né od "kotěhůrek" někde na severu a skončit před Brnem. Ty zácpy někde u Kuřimi pak nechci vidět. Dálnici A5 Vídeň-Brno ( vlastně Vídeň-Drasenhofen) nestaví Rakušáci od Drasenhofenu , ale také od Vídně, kde je logicky mnohonásobně větší provoz. Ihned také navazuje výstavba obchvatu Vídně S1 - východní i západní. Tento obchvat líže okrajové části Vídně a přilehlé obce mnohem více než kdyby procházela R 43 tunelem Bystrcí a obcí je zde také mnohem více, než je v okolí Troubska a Jinačovic. Rakušáci se totiž dovedli již vypořádat s radikálními Zelenými a ty rozhodně nedosazují do vrcholových orgánů měst. Je třeba se ze současného stavu poučit. V kraji je to už v pohodě, v Brně ne.
Muž na rozlučce se svobodou shodil turistu z hradeb, dostal 10,5 roku vězení
Krajský soud v Brně dnes potrestal Slováka Daniela Madarásze 10,5 lety vězení za to, že loni v září...
Pikantní obrat a pomoc od rivala. Vsetín zvažuje možnost hrát baráž ve Zlíně
Zimní stadion Luďka Čajky ve žlutozeleném hávu? Štípněte se, to vážně není sen. Hokejový Vsetín...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle
Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...
Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici
Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jeden zákaz nestačil. V Brně na vyšrafovaná místa přidali betonové zátarasy
Vyšrafované bílé pruhy zakazují parkování aut v křižovatkách v ulicích okolo Nejvyššího soudu v...
Spása z divize? Asi jednorázový tah, hlásí Zbrojovka k „oživení“ veterána
Už posun trenéra z divizního béčka bylo v podání vedení Zbrojovky Brno překvapením, když klub v...
Vranovská přehrada slaví 90 let, po výstavbě byla největší ve střední Evropě
Patří k nejteplejším a nejčistším vodním nádržím v Česku, proto je „Moravský Jadran“ u rekreantů...
Radnice odmítá informovat opozici o investici za 260 milionů, chystá žalobu
Vedení Blanska už několik měsíců odmítá dát informace opozičním zastupitelům o tom, jak postupuje...
Zaměstnanci jatek tloukli zvířata tyčí do hlavy. Soud rozdal tresty za týrání
Okresní soud ve Znojmě potrestal trojici mužů za týrání zvířat na jatkách v Hraběticích na...
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...