- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jede do Olomouce vlak ve tři. Taky nějaké přestupy a jede to tři a půl hodiny, nicméně to není není až vlak o půl páté, co jede navíc skoro pět hodin, ne čtyři.
A jak pan Jančura vlastně ví, jak moc pozdě lidé chtějí jezdit do Prahy????
Asi podle nenaplněnosti zrušil spoje, chytráku.
Nastesti se v Brne co se tyka kultury, nic zavazneho nedeje a to plati jiz radu let, odpada tak starost, jak se vecer dostat z radoby velkomesta...
pán asi nezná pojmy jako divadlo, hudební koncerty apod..
...jezdívali do strupálova na zabávy, zpátky jsme museli jít v noci vožralí - do Šlapek na rozjezd - třeba i patnáct, dvacet kiláků. Takže mládeži z vesnic, pokud chcete o víkendech kalit ve městě, tak buď musíte zpátky pěšky nebo nechlastejte k vodkám Redbull a ušetřte si na tágo :-)
pokud jdu parit, tak snad do rana, ne? ani nepamatuju, kdy jsem sel naposled domu a nejely jeste saliny
Tak jsem měl jet onehdá do Žďáru. Večer, po osmé, kolem deváté.Ekologicky, říkal jsem si, nic s sebou netáhnu, projedem se vlakem, však máme zákaznickou kartu "nechci slevu zadarmo".
Jenže to by muselo něco (cokoli) jet. Večer - autobus v sedm, vlak před osmou. Pak až nad ránem. Protáhne se vám kino, sport, hospoda, cokoli? Smutný příběh. A tak jsem pustil ekologii z hlavy a jel v klidu autem. Kdysi jezdil "flamendrák" snad v jedenáct a nějaké noční rychlíky. Dneska nula bodov.
Přidal bych rychlík Panonia - postupem deseti let přestal být nebezpečný a špinavý, ba jezdil včas, příjemně vytopený ...
Po patnácti letech, kdy se situace postupně zlepšovala, až se dostala do optima a vlak byl použitelný a výborný - bez náhrady zrušen. Byl to jediný rozumný noční rychlík a vůbec jakýkoliv spoj do Prahy (kolem půl třetí z Brna).
Nikdy žádný ze jmenovaných spojů nejezdil prázdný. Možná by snesl o nějaký vagón míň. No a dneska budou koloťuci stávkovat za režijky, ne?