Diskuze

Nahé ženy v reklamě na krém sdružení Nesehnutí nevadí, jinde ano

Obří billboard v pasáži Alfa v centru Brna mění pohlaví. Zájemci se v něm mohou nechat zvěčnit jako muž, co "má své dny", nebo maminka, jejímž jediným zájmem je zářivě bílé prádlo, ale i svůdná kráska v bikinách na kapotě auta. Akce upozorňuje na sexismus v reklamě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

almucha

1. 4. 2010 8:59
Nesehnutí pro tužku na Českých drahách

se klidně sehnou pro rektální gel

0 0
možnosti

chudacek.blbecek

31. 3. 2010 14:05
Sexismus

Budu v diskusi za černou ovci, ale mně třeba reklamy s nahýma ženskýma, který propagujou plastový okna, celkem vadí. Neřekla bych, že to degraduje ženu na sexuální objekt (do jisté míry tak i chceme být brané, že holky, která z nás by nechtěla být přitažlivá?). Spíš mi přijde, že taková reklama je neúčinná a dělá ze zákazníka blbce. Je asi normální, že se chlapi rádi podívají na hezkou ženskou, ale podívají se jen na tu ženskou, ne na reklamu samotnou a budou si produkt pamatovat mnohem míň, než odhalenou krasavici. Daleko účinnější je reklama, která má vtip a člověk si díky ní produkt nejen zapamatuje, ale třeba si o reklamě i bude povídat s kamarády u piva (spousta takových reklam je na youtube).

0 0
možnosti

Stojan_Jakotyc

30. 3. 2010 13:12
zbytkové IQ 10 ppm

Frígy z nesehnutí nepochopili jaké to síly hýbou světem...ne každý může být krásný, ne každý může být bohatý...ale bohatství přitahuje to krásné...a tak i polonahé ženy přesně pasují k luxusním autům.

0 0
možnosti

Stojan_Jakotyc

30. 3. 2010 13:14
Re: zbytkové IQ 10 ppm

..sory nepochopily..

0 0
možnosti

akademik Richard

30. 3. 2010 13:11
Petra Havlikova

Reprezentace maskulinity sportovců ve společenských časopisech: Tato práce se zabývá teoreticko-empirickou analýzou reprezentace maskulinity sportovců ve společenských časopisech. Stěžejní částí práce je kvalitativní obsahová analýza článků, na základě kterých jsou popsány hlavní principy reprezentace maskulinity sportovců (rovněž fanoušků a trenérů) v českých médiích. Konkrétně práce analyzuje články o mužích sportovcích v časopisu Reflex, v časovém období jednoho kalendářního roku. Specificky se analýza zabývá narativními mediálními texty, které se zaměřují na popularizační sportovní žurnalistiku - zejména rozhovory, biografické články apod. Analýza pracuje s výsledky zahraničních výzkumů M. Messnera, G. Whennela a T. Kinnuena, J. Wickmana. Hlavními kategoriemi pozorovanými v mediálních textech je propojení sportu s koncepty násilí, nebezpečí a nacionalismu, souvislost sportu s morálkou, vztah sportu k práci a zábavě, či specifický jazyk mediálních textů, který spojuje sportovce s he

0 0
možnosti

akademik Richard

30. 3. 2010 13:12
Re: Petra Havlikova

kdyz toto ctu, zasnu. Jak by si slecna vydelavala na chleba s takovouto skolou? Obor: FSS GS Genderová studia

 Forma: bakalářské prezenční dvouoborové

0 0
možnosti

Karelka

30. 3. 2010 11:12
No, než to nesehnuté strašidlo

před televizi, tak to radši to překrásné tělo v modrých plavkách. To myslím úpřimně.;-D

0 0
možnosti

56xjf

29. 3. 2010 23:05
Sorry, ale asi budu nakorektní a vymažete můj příspěvek

Já tedy nevím, nechci zpochybňovat právo lesbiček na kritiku podobné reklamy, na druhou stranu nechápu, proč se média podobnými ptákovinami zabývají? Budou medializovat i protesty ochránců žab, kterým se nelíbí, že se budují umělá hnízdiště čápů v blízkosti rybníků kde se žáby množí?

0 0
možnosti

HrubesaMares

29. 3. 2010 18:36
je pozitivni

ze nase spolecnost je natolik ekonomicky silna, ze si muze dovolit zivit i podobne grantove pijavice jako Nesehnuti nebo Gender studies. Tihle lide sice vubec nechapou o co (v tomhle pripade v reklame) jde, zato se citi povolani kazat druhym jak maji delat svoji praci. A pritom radostne ignoruji ze prave treba tihle lide/firmy prispivaji na jejich granty. Jo, to jsou paradoxy.

0 0
možnosti

tomas_tod

29. 3. 2010 19:37
Re: je pozitivni

R^R^ lépe bych to nenapsal. Ať si to platí ze svých peněz.

0 0
možnosti

;-)

29. 3. 2010 17:31
Nedávná anketa o nejvíce sexistickou reklamu....

prokázala jenom to, že většina lidí neví, co znamená "sexistický" a plete si to s "sexy" - reklama která vyhrála totiž sexistická nebyla.

0 0
možnosti

mitmensch01

29. 3. 2010 17:10
hlupáci

Nesehnutí jsou banda hlupáků. Již jsem měl s nimi párkrát čas jednat, ale tito lidé vlastně většinou nemají žádné argumenty a ani neví proti čemu bojují.

0 0
možnosti