- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
měli by ty idioty postřílet. není to tak dávno, co byla na 18 měsíců zavřena Husova a část Joštovy. To zřejmě nikoho z dobře placených politiků a úředníků nenapadlo, že ty opravy mohli spojit. Ne, opravíme to, a za rok to celý rozbombardujeme znovu.... No stavební firmy potřebují zakázky a politici a úředníci z magistrátu potřebují tučné obálky.
Tahle výluka je v podstatě dobrá zpráva. Ze zastávek mezi Dětskou nemocnicí a Štefánikovou čtvrtí bude přímé spojení na Hlavák, které za normálního stavu chybí. Přes Svoboďák bude jezdit víc linek, takže jednak se nebude muset tak dlouho čekat, bude přímé spojení z více směrů a hlavně šaliny tam nebudou jezdit tak přeplněné, jako když tam jezdí jenom čtyřka samotná (nasazovat na jedinou linku obsluhující centrum sólo vozy fakt nestačí). Z Poříčí bude častější spojení na Hlavák a přímé spojení na Svoboďák. Takže já jsem spokojenější, než za bezvýlukového stavu.
Akorát mi není jasné, kde chce DPMB vzít tolik obousměrných šalin, aby s nimi vykryl osmičku (úvraťová konečná v Líšni) a k tomu ještě všechny další výlukové úvraťové linky (k Technologickému parku, do Žabin a na Vídeňskou). tady se ukazuje nekoncepčnost nákupu nových šalin. Zatímco ve vyspělých zemích se pořizují obousměrné tramvaje s otočnými podvozky, v Brně se kupují jednosměrné šmejdy s pevnými podvozky
Ten úsek od Solniční na zastávku před Ústavním soudem mohli opravit, když se dělala celá Husova a nechápu, co se bude dělat mezi zastávkou na České a Veveří, tam se vyměňovaly koleje před 2 roky. Tupé oranžové vedení.
přesně tak, a čekám, že pro velký úspěch za další rok až dva rozkopou komplet celé centrum a ještě před hlavákem by to určitě chtělo vyměnit koleje, ať je pořádný dopravní kolaps, když už, tak už;)
Marně se pokouším si představit, jak nějaký problém dokáže zužovat restauraci. To jako že je užší?
Má díky plechovým plotům užší zahrádku, což sužuje personál, neb ze zúžené provozovny jim sužovaní hosté dávají i zúžené spropitné.
Co zase lzete iDesaci!!! Ceskou ulici tramvaje v zivote nejezdily, tak nevim proc kecate hnedka v nadpisu!
Jak nejezdily? Na České u Ústavního soudu je zastávka, ne?
Je sice hezký, že se Brno konečně opravuje, když se na to 40 let kašlalo. ale tohle je spíš řádění betonářské lobby. Mám z těch oprav v létě vždycky pocit, že někdo chce přivodit totální kolaps veškeré dopravy a furt neví jak, tak to zkouší nárazovým zavíráním nejdůležitejších uzlů na co nejdelší dobu.
když se jim to nepovedlo uzavřením poříčí, heršpické a husovy najednou, nepovede se jim to už nijak. Ale pomalu šetřím na rogallo :-)
Viděl jste někdy někdo Brno nerozkopané? Asi se za výkopové práce dobře platí...
V devátém odstavci je chyba. Mojmírova náměstí v Králově Poli se plánovaná oprava nijak (alespoň z článku to nevyplývá) nedotkne. Zato autobus by měl jezdit na Mírák, tedy náměstí Míru. Tam je konečná čtverky. Ach jo, proč tyhle články nepíšou redaktoři, kteří aspoň trošku znají Brno. Nebo jezdí MHD....