- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... a vždy se mi to vyplatilo. Z centra mne ukazatele vyvedly na Graz úplně spolehlivě. A hlavně rychle.
Chytré Moravák jede přes Slovensko,Maďarsko(Rajka - MonsonMagyorvar - Csorna - Goričan) - je to pohodové bez fronty a když se jede na noc tak to pěkně ubíhá.Jenom pozor na srnky a divočáky těch jsou v Maďarech tlupy a myslivci tam nestíhaj.No a Čehůni ať si jedou třeba přes Rakousko....
Chytré Brňák kabrňák před Vídňó zabočí dolev na Gerasdorf a pojede zhruba v trase budoucího severovýchodního obchvatu přes Leopoldau zhruba směr Schwechat a tam se napojí na dálnici směr Štajerácké Hradec. Je to rychlejší, objedou se ty frontiska na Brünnerstrasse a dál.
už se na ty nacionální přívastky vakašlite pisálci... prostě řidičům či turistů odkudkoliv ne?!, prostě kdokoliv, kdo projíždí od Mikulova na jih přes Víden!
Tak jo ale potom ať se v mediích nevyskytují adjektiva české lesy, české řeky, české novodurové trubky (ano i toto prý existuje), hovořme o občanech České republiky.
Ten severovýchodní obchvat je k ničemu, nedobrovolně jsem si ho část vyzkoušel, když jsem jel od SCS na A5 a přes tangentu je to samozřejmě daleko rychlejší. Daleko důležitější je severozápadní část, která je skoro hotová a chybí akorát most přes Dunaje v Traismaueru u Křemže, ale ten se intenzívně staví. Až ho zprovozní, bude se moct jezdit přes A5 na oba směry - tedy přes tangentu na A2 a přes S1 a S33 na A1. Jak jsem napsal v příspěvku k souvisejícímu článku, pak stoupne i zátěž na A5 a bude zřejmé, že třípruhový profil vůbec není nadměrně velkorysý. Takže nechápu, proč idnes zase panikaří.
No ftip je v tom, ze pokud se podari dostavet ten tunel pod dunajem a Lobau, tak clovek se do vidne vubec nedostane, a projede okolo Schwechatu po S1 a vyjede u SCS na krizovatce, takze jak A2 tak A1 pres A21 jsou primo.
Zas nekdo delal clanek vod stolu v Praze a nechtelo se mu cist nemecky co kam jak. Asfinag totiz hlavne breci ze nema prijmy z A5 pac pravda ze od te doby co se plati myto v Cesku i za silnici z Mikulova, tak spousta kamionaku asi jezdi po dalnici pres Bratislavu a Breclav.
Pac jestli potkam kazdej patek odpoledne po ceste tri kamiony tak je to moc - a vetsina sou cisterny asi z OMV
pokud by dálnice na naší straně byla ve výstavbě s reálným termínem dokončení, to už by Rakušáci dali stavbě prioritu.... Proč ale stavět něco, co vlastně nemá reálné využití, protože dnes tuto "stavbu" z důvodů jejího nezahájení stejně 50 % řidičů objíždí a tedy přijede od Bratislavy.
pravda, ti můžou za hodně... kdyby se do toho nevesr.ly tak to bylo postavený jeste před krizí a z evropských prachů....těch 25 km na české straně je už celkem v pohode. je to rovný úsek dá se tam i předjíždět a kvaltuješ tam zhruba stovkou. takže až to rakušáci dostavý k hranici už se to nevyplatí objíždět. navíc přes slovensko musíš mít navíc další dálniční známku a v mikulově se z toho po.erou.