- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten kousek od Pohořelic po šíroké, ale nepochopitelně s dvojitou čárou i na šííírokých a rovných částech této státovky, do Mikulova, není ani přetížený ani se nesukuje a dostačuje , neb skoro 50% provozu u Pohořelic sjede na Znojmo do Hatí a Hevlína A kamiony z Polska jezdí Transit dávno přes Bratislavu, neb je Vídenská z Brna opět v obou směrech tradičně kžadoročně rozkopaná na léta.
A na rakouské straně, kde s finančních problémů dokončení pozastavili u Mistelbachu, stejnak neovlivní... Ale ani tam to nevázne, tedy proč priorita? Raději at spraví rozpadlé silnice v Brně, ale ne jen výpadovky což je vidět, ale i mezi domy, to je hrůza... A at nebuduje nové... nádraží za miliardy(!) a s desetiletým superrozkopáním Brna jih, ale at nechá opravit stávající historický skvost, ideálně umístěné v srdci města - jen vystoupím a jsu v centru jak na Franz-Josefském nádraží ve Vídni (že kolego Duchoni - betonový lobisto... -Referendum a Duhonova otázka: Kdo je PRO NEpřestěhování nádraží...)
...dokud nebude platit to, že za nesplnění volebních slibů si může občan svého politka alespoň zlynčovat, tak se v tomto státě nezmění vůbec nic..