Diskuze

Tuhá zima zničila cesty, akce „Záplata“ začíná

Až polovina silnic v kraji potřebuje po rekordně dlouhé zimě opravit. Výmoly či drolící se krajnice rozčilují řidiče na nájezdech k dálnicím i na nejzapadlejších cestách. Silničáři se rozhodli důkladně opravit nejhorších čtyřiadvacet kilometrů, položí tam zcela nový povrch. Jinde jen zalepí díry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tom003

29. 4. 2010 22:52
drahe opravy

Koupím si novou televizi, která mě vydrží 10-15let nebo si nechám opravit starou za polovinu ceny, která si za dva roky vyžádá opravu za polovinu ceny nové, za dva roky opět menší oprava za cenu poloviny nové ,.... No neopravím si ji raději, když zaplatím jen polovinu?

0 0
možnosti

arid

29. 4. 2010 20:42
kvalitní práce

V úseku, kde je plánovaný nový povrch, tedy v úseku Rájec - Lenčov jezdím několikrát denně. Tento úsek byl již letos OPRAVEN !!! a to metodou lopata a plácyplác. Po šesti, ano ŠESTI týdnech byly opravené výtluky kompletně vytlučené znovu a k nim přibylo mnoho dalších. Kde je tedy udávaná životnost záplatování ? Je to opravdu při skutečné životnosti o polovinu levnější než nový povrch ?

0 0
možnosti

ZuzNem

29. 4. 2010 12:13
a skláři nemají co žrát

:o) Znáte větu z filmu Pelíšky ,, a skláři nebudou mít co žrát,, tak tohle u našich ,,flíčkařů,, rozhodně nehrozí.. ba naopak z jedné opravy vznikají 2 opravi a touhle řádou to jde dál a dál :o)))

0 0
možnosti

bskoupy

29. 4. 2010 10:50
Akce "Záplata" = drahé flikování (pokr)

...by se dalo označit za nevyhovující (jak uvedl ředitel Správy a údržby silnic Jihomoravského kraje Jan Zouhar).

Jak "by se dalo označit za nevyhovující" ? JSOU NEVYHOVUJÍCÍ , pane ředitel!!

Takže lze oprávněně pžedpokládat, že po příští zimě opět přibude "nevyhovujících úseků" a správy a údržby silnic budou na "flikování" požadovat stále více miliónů.

0 0
možnosti

bskoupy

29. 4. 2010 10:44
Akce "Záplata" = drahé flikování

Opravování systémem

"do neupravené=nevyčištěné díry nastříkáme tekutou asfaltovou směs, až vytvoří hrbol a na něj nasypeme štěrkovou drť, o odusání se postarají projíždějící auta"

(je to někde firmou udusáno do roviny, aby oprava při průjezdu nebyla na tlumičích znát ??!), kdy se ještě tekutý asfalt nalepí prvním projíždějícím autům na pneu - to je STANDARDNÍ způsob oprav silnic v ČR!!

Podle vyjádření Správy a údržby silnic je předpokládaná (teoretická? - při dodržení všech technologických postupů) "životnost" takových oprav 2 až 5 let.

Skutečnost je taková, že takto provedené "flikování" nevydrží ani půlku příští zimy (mj. nejčastější nové výtluky a díry jsou v mistě předcházejících oprav!!). To jen svědčí o tom, jak "kvalitně" jsou opravy provedeny.

Z článku vyplývá, že z celkové uváděné délky silnic a dálnic v JmK (4 493 km, z toho nejvyšší podíl - 54 % - tvoří silnice III. třídy) je 860 úseků silnic druhé a třetí třídy v havarijním stavu (v jaké celkové délce?) a dalších 1 220 kilometrů by se dalo

0 0
možnosti

V.Poustka

29. 4. 2010 10:28
kolik dalších kilometrů silnic by bylo opraveno

za Haškem rozkradené třicetikoruny?

0 0
možnosti

Ebo

29. 4. 2010 9:12
a nejlepší

..je to jen poflusat tím tekutým asfaltem a posypat štěrkem .. za tuhle technologii bych vraždil..  ..vždycky jen řvu "lepiči do ****" 

0 0
možnosti

pruzkumak

29. 4. 2010 8:59
souhlas

diry neudelala zima,ale velmi kvalitni prace nasich silnicaru.V 21 stoleti placaj diry lopatou jak ve stredoveku a to nemluvim o kvalitni technologii zalivani der a sypanim drti.Kapotu mam ja kdybych projel valecnou zonou.Nakopal bych je do pr..

0 0
možnosti

Lukas1000

29. 4. 2010 8:04
Nevim

Ja nevim, proc nekdo neudela neco se systemem lepeni der ... chapu, ze na vetsi opravy nejsou penize, ale proc ti lempli lepi diru stylem, ze do diry plne prachu a vody kydnou asfalt a vyrovnaji to ... dira je do tydne zpet. Tady vladne socialismus nejvyssiho kalibru...

0 0
možnosti