- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Domnívám se, že ta dáma koukala na přijíždějící vlak, zatočila se jí hlava a neštěstí bylo hned. Tohle nádraží znám, je celkově hezky opravené a nástupiště jsou dostatečně široká. Spousta lidí bohužel stává příliš blízko kolejiště. Škoda, že redakce k článku nepřidala snímek právě tohoto nádraží ve Skalici nad Svitavou. Foto železničního osobního vozu s německým nápisem a z uplně neznámého nádraží se tam příliš nehodí. Ovšem této ženě už život nic nevrátí. Upřimnou soustrast rodině...
ono se není čemu divit, když ty peróny jsou metr dvacet široký .... by mě zajímalo, kterej dobrodinec tak úzký perony mohl navrhnout a kterej dobrák to mohl schválit ...
Peróny nejsou rozhodně široké metr dvacet, protože perón je to, co je na straně vzdálenější od nádražní budovy (kam se chodí podchodem). To, co je u menších stanic na straě blíže k nádražní budově, je pouhý poloperon (lehce zvednutý prostor mezi normálně vzdálenými kolejemi, kde nemá cestující CO DĚLAT, dokud vlak nezastaví (do té doby má stát "o kolej dál".
"Žena upadla do kolejiště, vlak nastesti nevykolejil, na posledni chvili zamaval kridly a odletel do teplych krajin"
"Žena upadla do kolejiště, srážku s vlakem však nepřežila" Co to je za nadpis? To se jako autor článku diví, že nepřežila, když jenom spadla do kolejiště před projíždějící vlak????