- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by me zajimalo kde...ridici zmatkovali, troubili jeden na druheho ze dvou pruhu si udelali 4..prednost neprednost..tukance, nervozita, agrese a lhostejnost..
Připadá mi, že příspěvky z Brna píší redaktoři žijící na druhém konci zeměkoule. Kupř. v tomto článku je dopravní komplikace na Progresové. Ta asi bude v té dále zmiňované Ostavě.
K obsahu: psát, že by se po dálnici kolem Brna mělo jezdit 130 km/hod. taky může jenom neznalec a ignorant. Souhlasím s názorem, že by se měla snížit rychlost nebo rozšířit počet jízdních pruhů. To však vzhledem k stále pokračujícímu budování protihlukových zábran asi není na pořadu dne.
Nazdar Bobku-Kamile. Nauč se číst, ta ulice se jmenuje Porgesova a ne Progresova jak to čteš.ty. Porgesova je čtyřproudá kolem Královopolské, dřive Porgeska.
Dálnice D1 vede skrz 11 brněnských městských částí. To je dost na to, aby se po této komunikaci jezdilo max. 80 km/hod., jak říká zákon. To, že to tak na silnici rychlostního typu v intavilánu města Brna není upraveno značkami, bylo možná hlavní příčinou včerejší nehody, kdy kamion usmrtil na D1 v Brně jednu ženu a dvě další těžce zranil, když narazil do stojících vozidel.
Důvod stání těch vozidel jakkoliv souvisel s tím, že stála v pseudointravilanu? Tzn. že jinde by takto stát nemohla? pokud ano, znamená to, že by osmdesátka měla být pro jistotu na celé dálniční síťi?
..když to *píííp* rozkopou všechno v jednom termínu... tak se není čemu divit..
A já se ptám, kdepak jsou ty peníze co zaplatíme z daní (ať už jakýchkoliv) ?