- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vzdušná cesta mezi Brnem a Prahou zřejmě skončí. Zbude jen D1."
Pojem jako železnice a Pendolino autorovi nic neříká??
Létat v době rychlovlaků na vzdálenost 200 km je kravinismus
Mozna vam nedoslo ze vlaky nestavi na primo letistich. Pri dlouhe ceste do zamori se pocita kazda hodina co clovek muze usetrit pres navaznost spoju..
Např. cestující z Brna by do Prahy musel jet 2 hodiny po dálnici a hodinu objíždět Prahu na její západní okraj. K tomu aby přidal minimálně dvouhodinovou rezervu (v pátek při požáru kamionů byla dálnice na Prahu zastavená 5 hodin) a teprve k tomu čas na odbavení. To je něco naprosto mimo přijatelné časy. Naproti tomu na letiště ve Swechatu je to přes Bratislavu v pohodě za 2 hodiny, po dálnicích, které jsou proslulé slabším provozem. O kvalitní letové nabídce vídeňského letiště ani nemluvě.
Hlavne kdyz zacala letat Cirrus Air z Mnichova tak CSA honem obnovily tehdy zrusenou linku do Prahy.. Takze moznost dostat se z Brniska do velkeho hubu trvala jen rok a pul, navic ted zavrou i tu co letala do Prahy.
Stejně už odtud skoro nic nelítá (Zajímavý je, že do Barcelona Girona jsem letěla z Tuřan hned třikrát a pokaždé ten let byl úplně zaplněnej, přesto tu linku zrušili Asi prodávali letenky pod cenou až příliš )
Každý takový krok končí na české drahotě a neefektivnosti. Poku létáme z Prahy nebo Vídně do celé Evropy v řádech desítek Euro není možné aby byla vnitrolinka stejně drahá nebo dražší. Ovšem to by nesměly tyhle snahy létat zabít poplatky na letištích. A tím,že se létat nebude zřejmě letiště víc nevydělá. Proč u nás jsou na důležitých postech neustále nevzdělaní negramoti
Linka do Prahy stejně neměla smysl. Zejména, když létala jen jednou děnne. Kdyby létala každou hodinu, max. 2 a a dávali ji velmi levně k ceně navazujícího letu, bylo by to o něčem úplně jiném. Otázkou je, bylo li by dost zákazníků. Současný stav stejně neměl smysl a lidé jezdili po zemi. Jinak osobně preferuji Vídeň - má dálkové lety, nižší ceny letenek, lepší ceny na letišti a je to blíž.
Spíš bych řekl, že preferuješ papírové letadélko, poskládané v nudné hodině matematiky...
.
http://www.airport-brno.cz/index.php?id=15 - 5:35, 10:05, 15:35, 18:40 a prázdné to rozhodně nelétalo, naopak. Samozřejmě za pakatel, pokud máš návazný let, samozřejmě s ČSA nebo partnerem.
.
Ta linka rozhodně smysl má a věřím, že zůstane zachovaná pro ty, kdo opravdu létají, nejen o tom sní.
Další neuvěřitelně sprosté jednání ze strany ČSA vůči Brnu. Přitom pokud si dobře pamatuji, tak ČSA nasadily linku Praha-Brno až poté, co spousta lidí využívala linku Brno-Mnichov a Prahu tak při cestách do světa míjela. Tato linka do Mnichova pak následně přišla o cestující a společnost, která ji provozovala, ji zrušila. No nic, já si sám pro sebe dělám jasný závěr: již nikdy v životě nepoletím z Prahy (proč se investovaly desítky miliard do Ruzyně a do Brna v podstatě nic? – vždyť i na tu odbavovací halu si musel vzít JMK úvěr u zahraniční banky) a také již nikdy nevyužiji ČSA. Teď se ještě budu snažit přesvědčit o tomhle přístupu další příbuzné a známé z Brna a okolí. Však Vídeň je za rohem!
No tak o co jde? Pokud by to bylo jak říkáš, je čas, aby vznikla další linky jinam - do Mnichova, Frankfurtu... jenže ono to bylo poněkud jinak. Celý obchodní model Cirrusu byl k ničemu, podobně jako mnoho jiných plánů toho, kdo za tím stál.
Chapu jiste duvody proc nekdo leti z Brna do Prahy nebo naopak ... ale sumasumarum je to nesmysl. Check-in je tusim 30 minut predem (jestli je to vubec tak malo), pak let 30-40 minut, pristani, vyklickovani z letiste, transfer po Praze, mozne zpozdeni letu .... nejak mi vychazi doba 2.5 hodiny a vice.
Zpozdeni letu? Klickovani po Praze? Pouzivam to jako spoj na dalsi lety - a je to super. Usetri to spoustu casu i nervu na ceste do Prahy a zadny podstatny zpozdeni to aspon se mnou nikdy nemelo, takze patrne vubec nevis o cem mluvis ...
Kdo chce, může přeci vyrazit na nádraží a ve vlaku si hrát na letadlo: http://www.csa.cz/cs/portal/company/news/news_tz/news_tzarchiv_data/news_tz_2005_02_11.htm