Diskuze

Vzdušná cesta mezi Brnem a Prahou zřejmě skončí. Zbude jen D1

Brněnskému letišti hrozí, že přijde o poslední ze svých denních spojů do Prahy. Kromě charterových letů by se pravidelně létalo už jen do Zadaru, Londýna a Moskvy. Roli Brna by mohla převzít Vídeň.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

politicky nekorektní trolejbus

19. 7. 2010 11:27
Co je to za nadpis?

"Vzdušná cesta mezi Brnem a Prahou zřejmě skončí. Zbude jen D1."

Pojem jako železnice a Pendolino autorovi nic neříká??

Létat v době rychlovlaků na vzdálenost 200 km je kravinismus

0 0
možnosti

Moravian

19. 7. 2010 14:48
Re: Co je to za nadpis?

Mozna vam nedoslo ze vlaky nestavi na primo letistich. Pri dlouhe ceste do zamori se pocita kazda hodina co clovek muze usetrit pres navaznost spoju..

0 0
možnosti

politicky nekorektní trolejbus

19. 7. 2010 11:26
Co je to za nadpis?

0 0
možnosti

stev

18. 7. 2010 21:49
Pro cestující z Moravy je atraktivní létat z Vídně.

Např. cestující z Brna by do Prahy musel jet 2 hodiny po dálnici a hodinu objíždět Prahu na její západní okraj. K tomu aby přidal minimálně dvouhodinovou rezervu (v pátek při požáru kamionů byla dálnice na Prahu zastavená 5 hodin) a teprve k tomu čas na odbavení. To je něco naprosto mimo přijatelné časy. Naproti tomu na letiště ve Swechatu je to přes Bratislavu v pohodě za 2 hodiny, po dálnicích, které jsou proslulé slabším provozem. O kvalitní letové nabídce vídeňského letiště ani nemluvě.

0 0
možnosti

Moravian

18. 7. 2010 16:24
Cirrus Air

Hlavne kdyz zacala letat Cirrus Air z Mnichova tak CSA honem obnovily tehdy zrusenou linku do Prahy.. Takze moznost dostat se z Brniska do velkeho hubu trvala jen rok a pul, navic ted zavrou i tu co letala do Prahy. 

0 0
možnosti

Scarlett O Hara

18. 7. 2010 14:47
Tak už ty Tuřany zavřeme úplně, ne ?

:-/ Stejně už odtud skoro nic nelítá Rv (Zajímavý je, že do Barcelona Girona jsem letěla z Tuřan hned třikrát a pokaždé ten let byl úplně zaplněnej, přesto tu linku zrušili :-( Asi prodávali letenky pod cenou až příliš )

0 0
možnosti

spokojený volič

18. 7. 2010 9:27
neumíme nic efektivně

Každý takový krok končí na české drahotě a neefektivnosti. Poku létáme z Prahy nebo Vídně do celé Evropy v řádech desítek Euro není možné aby byla vnitrolinka stejně drahá nebo dražší. Ovšem to by nesměly tyhle snahy létat zabít poplatky na letištích. A tím,že se létat nebude zřejmě letiště víc nevydělá. Proč u nás jsou na důležitých postech neustále nevzdělaní negramoti

0 0
možnosti

;-)

17. 7. 2010 15:12
Žádná škoda

Linka do Prahy stejně neměla smysl. Zejména, když létala jen jednou děnne. Kdyby létala každou hodinu, max. 2 a a dávali ji velmi levně k ceně navazujícího letu, bylo by to o něčem úplně jiném. Otázkou je, bylo li by dost zákazníků. Současný stav stejně neměl smysl a lidé jezdili po zemi. Jinak osobně preferuji Vídeň - má dálkové lety, nižší ceny letenek, lepší ceny na letišti a je to blíž.

0 0
možnosti

1000101110101100

17. 7. 2010 16:43
Re: Žádná škoda

Spíš bych řekl, že preferuješ papírové letadélko, poskládané v nudné hodině matematiky...

.

http://www.airport-brno.cz/index.php?id=15 - 5:35, 10:05, 15:35, 18:40 a prázdné to rozhodně nelétalo, naopak. Samozřejmě za pakatel, pokud máš návazný let, samozřejmě s ČSA nebo partnerem.

.

Ta linka rozhodně smysl má a věřím, že zůstane zachovaná pro ty, kdo opravdu létají, nejen o tom sní. ;-)

0 0
možnosti

Mildred

17. 7. 2010 8:45
Good bye, Prague (forever)

Další neuvěřitelně sprosté jednání ze strany ČSA vůči Brnu. Přitom pokud si dobře pamatuji,  tak ČSA nasadily linku Praha-Brno až poté, co spousta lidí využívala linku Brno-Mnichov a Prahu tak při cestách do světa míjela. Tato linka do Mnichova pak následně přišla o cestující a společnost, která ji provozovala, ji zrušila. No nic, já si sám pro sebe dělám jasný závěr: již nikdy v životě nepoletím z Prahy (proč se investovaly desítky miliard do Ruzyně a do Brna v podstatě nic? – vždyť i na tu odbavovací halu si musel vzít JMK úvěr u zahraniční banky) a také již nikdy nevyužiji ČSA. Teď se ještě budu snažit přesvědčit o tomhle přístupu další příbuzné a známé z Brna a okolí. Však Vídeň je za rohem!

0 0
možnosti

1000101110101100

17. 7. 2010 16:53
Re: Good bye, Prague (forever)

No tak o co jde? Pokud by to bylo jak říkáš, je čas, aby vznikla další linky jinam - do Mnichova, Frankfurtu... jenže ono to bylo poněkud jinak. Celý obchodní model Cirrusu byl k ničemu, podobně jako mnoho jiných plánů toho, kdo za tím stál.

0 0
možnosti

Lukas1000

17. 7. 2010 6:33
Let Praha Brno azpet

Chapu jiste duvody proc nekdo leti z Brna do Prahy nebo naopak ... ale sumasumarum je to nesmysl. Check-in je tusim 30 minut predem (jestli je to vubec tak malo), pak let 30-40 minut, pristani, vyklickovani z letiste, transfer po Praze, mozne zpozdeni letu .... nejak mi vychazi doba 2.5 hodiny a vice.

0 0
možnosti

Sqman

17. 7. 2010 10:45
Re: Let Praha Brno azpet

Zpozdeni letu? Klickovani po Praze? Pouzivam to jako spoj na dalsi lety - a je to super. Usetri to spoustu casu i nervu na ceste do Prahy a zadny podstatny zpozdeni to aspon se mnou nikdy nemelo, takze patrne vubec nevis o cem mluvis ... ;-€

0 0
možnosti

________________________________

16. 7. 2010 21:40
Nádraží se těší na váš odlet!

Kdo chce, může přeci vyrazit na nádraží a ve vlaku si hrát na letadlo: http://www.csa.cz/cs/portal/company/news/news_tz/news_tzarchiv_data/news_tz_2005_02_11.htm ;-D

0 0
možnosti