- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdy budou zaintegrovány vlaky Znojmo - Retz
Kdyby raději kraj zařídil znovuobnovu železničního spojení Brno-Hevlín-Lava-Vídeň, bylo by po problémech s různými přestupy a podobně. Trať obsluhuje jak Brno, tak i Krumlov, Miroslav, Hrušovany. Bohužel v Brně se dělá vše pro to, aby se ta zbývající dráha zavezla brzy hnojem a všechno přešlo na autobusy.
K čemu by to bylo? Táhnout se z Brna do Vídně několik hodin, když můžu jet přímo vlakem přes Břeclav nebo pohodlným dálkovým autobusem?
doporučuji: Moravske Toplice - terme3000 - celodenní vstup 12. Jsou minimálně 5xvětší než Laa.
Jezdila jsem tam ráda, ale až se tam začali objevovat češi s řízkama, pivníma pupkama - styděla jsem se. Ječení , pištění , skákání ve vodě. Všude nápisy- neskákat, neječet, nejíst vlastní jídlo.
A jít na WC po české ženě-zážitek
To, že tam jezdí autobus skoro každou hodinu, je jednoznačné mrhání peněz. Taková poptávka po přeshraničním spojení nikdy nebude. Ale dle KORDISu to je jistě v pořádku, ztrátovost vlaku leží v žaludku, zcela prázdné autobusy nikomu nevadí.
I vzorek dotázaných cestujících o něčem svědčí. Načekal by se asi pan redaktor, pokud by chtěl vyzpovídat opravdu někoho, kdo cestuje přes hranice. Škoda, že nezkoušel stopovat auta a ptát se jejich posádek, proč od 1.7. přešli z dojíždění veřejnou dopravou na individuální dopravu auty.
Návaznost - zde je zakopán pes. Dříve jezdil přímý autobus Jaroslavice - Hrušovany. Cestovali jím např. chlapi z Hrádku do malé šanovské strojírny. Teď musí přestupovat v Hevlíně a čekat, až se "navazující" autobus projede k termálům a zpět. Není divu, že už jezdí auty. ...
...
Smůlu mají i ti, kteří nechtějí z Hevlína cestovat do Brna, ale z Hrušovan by rádi pokračovali vlakem do Mikulova či Moravského Krumlova. Zejména o víkendu je přestupní pauza tak dlouhá, že se do cíle nedá stihnout dostat v době platnosti časové jízdenky (jízdné je pak třeba dělit, což náklady zvýší).
A když už jezdí autobus do Laa, proč nebyla zřízena zastávka u obchodů a provozoven v bývalém bezcelním pásmu, kam i dnes velká spousta lidí z blízkého okolí dojíždí za prací?
Mimochodem, to prodloužení linky do Laa není dlouhé 3km, ale dvojnásobek ( http://jdem.cz/gtkj9 ).
Myslim ze dobry pocin,ale myslim ze chybi pomerne zasadni informace o cene dopravy a detaily:-)