- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi bychom měli začít pořádat demonstrace, psát petice a najít si spřáteléné novináře k boji za R43. Jinak to bude blokovat pár desítek obyvatel bystrce apolitiků, kterým jde čistě o jejich osobní zájmy. Bohužel, něco prosadit a vybudovat je vždy mnohem těžší, než dělat obstrukce, něco blokovat a kazit.
Mohlo by být také zajímavé, udělat si o R43 celobrněnské referndum.
v prvé řadě to blokuje debilita lobistů, kteří tím,že zabedněně prosazovali trasu,na kterou od EU nedostanou peníze, poněvadž je v rozporu s nařízeními, znemožnili R43 stavět. kdyby se už konečně pochopilo, že se má postavit dálnice jako obchva, dostaly by se na to dávno prachy z EU a už by se stavělo, to je celé.
Myslím, že jednoduchým řešením by bylo v Komíně rozorat silnici nejen podél vody, ale i ulici Branku, aby všichni Bystrčáci museli jet do města MHD a ne autem. Proč máme my ostatní čuchat nejen auta, která nemohou objet Brno po R43 (díky odporu Bystrce), ale taky auta Bystrčáků jedoucí do centra? To by najednou bylo lidí pro postavení R43... Krásně to bylo vidět v prosinci, kdy na Minské se opravovala kanalizace - doprava mezi centrem a Bystrcí totálně kolabovala. A proč? Protože ti, co jsou proti R43 taky jezdí autem - jiná auta ale v Bystrci (a to dokonce ani v tunelu) nechtějí. Nedivím se, že jsou proti nim. Divím se ale, že není nikdo v tomto státě schopen říct, že ekoterorismu bylo dost, 17 různých variant stačí, nejvýhodnější je tato (přes Bystrc) a stavět se bude. To že na R43 pořád umírají lidé, to je každému pořád jedno.
Taky by mě zajímalo, jak by ti stejní lidé argumentovali, kdyby nebydleli v Bystrci, ale třeba v Žabinách, Králově Poli, Židenicích atd.. Byli by také proti?
No tak by bystrčáci jezdili po starém masarykově okruhu přes Kohoutovice, nebo přes panelku na medláneckém letišti a dál přes Medlánky/Řečkovice.
Ten kdo MHD nepoužívá teď, tak by ho nepoužíval ani pak.
Jim nejde o to, jak se dohodnout na řešení, které bude zatěžovat co nejméně co nejméně lidí, jim jde o to, aby se nestavělo vůbec. Asi se cítí být nějakými superprivilegovanými nadlidmi.
neni to o bytí a nebytí R43, pokud vim jde jen o to napravit tu hloupost,ze se to prosazovalo pres osídlené části, a je už jedno zda v pultunelu,nebo bez tunelu...dále o to, že je dnes v 21stol. již jasné ze ta dalnice prinese nutnost protáhnout tama trnazitní nákladní dopravu, takze za techto podmínek se plány MUSI prepracovat tak, aby proste dálnicni uzel a prutah nevznikl uprostred mesta.
opravdu citelně chybí.
.
Např. propojení mezi Bystrcem a Medlánkama/Řečkovicema dnes mnoho řidičů řeší jízdou po panelce vedoucí přes medlánecké letiště. Protože je ta panelka v zoufalém stavu, tak to někteří dokonce berou nadrzo přímo přes pole.
Lokalita, která není na provoz vůbec dimenzovaná je tak v některých časech zatížená jako nějaká frekventovaná silniční tepna.
náhodou I/43 je pekně pozopravovaná, o vikendu jsem tama jel a švihá se tama pěkně. že lidi neumějí jezdit 95km/hod jim nestačí, předjíždějí v nepřehledných usecích je jejich problém.
Trošku mě překvapuje, jaký je vývoj celé kauzy. Celé Brno je zahlceno automobily a tam, kde se již před více jak 60 (!) lety začala dálnice stavět, od té doby je v územních plánech, část je vybudovaná (u Bystrce a dále na sever alespoň tělesa dálnice), tak se začne intenzivně bojovat proti. A proč? Jedna nejmenovaná politička má chatu načerno postavenou na tělese dálnice (takže by se jí chata musela zbourat...), lidé z okolí stavbu nechtějí u svých domů (nalevno nakoupili pozemky u D1, kde má stát křižovatka D1xR43xR52, to že tam má křižovatka být bylo zřejmé a nyní hlasitě nadávají i na hluk z D1...)... V Bystrci bude park. Nejen Brno, ale půlka Moravy čeká na R43, takže přestaňme ustupovat ekoteroristům, kteří opakovaně navrhují nesmyslnosti - nejen že žádná z jimi 17 navrhovaných tras není akceptovatelná (neúměrné náklady, nesmyslnost atd.), ale i kdyby ji schválili, tak budou stejně proti - a řekněme si otevřeně: ANO, R43 POMŮŽE BRNU A POSTAVME JI CO NEJDŘÍVE PŘES BYSTRC!!!
jseš směšnej, nechal ses nachytat na stokrát opakované lži. seznam se nejdřív se skutečnou problematikou, s plány a pak teprve vypisuj svoje rozumy do světa. to že se neco zacalo stavet pred 60lety není obhajoba ten projekt dokoncit. veci mají svuj vyvoj, mesto brno se rozrůstá, jako ostatní města, dřív byla Bystrc okrajovou částí nyní je zastavěná za tím už i lokalita Kamechy. a pujde to asi v daleké budoucnosti i dále. takže by R43 přes bystrc proťala jednoznačně a neobhajitelně osídlenou oblast a byla by "uprostřed" brna.
Bydlím v žabovřeskách přes které jde většina provozu nicméně nikdy nebudu podporovat zrůdný projekt R43. Tenhle projekt, který nejenže má zničit minimálně 4 městské části ale také jedinečnou oblast okolí brněnské přehrady, kterou pro rekreaci využívá celé Brno. Navíc již mnoho studií prokázalo žeby R43 ničemu nepomohla. Jen by do Brna přivedla další tranzitní dopravu. O kuřimi nemá cenu psát to je špinavá díra co pamatuju takže tomu žádný obchvat nepomůže. Pokud vůbec má smysl obchvat budovat musí být takový aby se vyhnul jednak Brnu ale také Veverské Bitýšce a ostatním zastavěným oblastem.
R43 je už mrtvý projekt. Dnes se zastavují kvůli financím daleko strategičtější stavby, než je R43. ty stavby, co už se staví se zakonzervují a až se zase najdou po letech prachy to dodělat,tak to bude stát více. A než se najdou zase nové prostředky na uplne novou nezapočatou R43, to už bude zase světová ekonomická krize a penize na to nebudou. Jsem klidný.
Jen, aby zelení dopadli jako v parlamentu. Vzhledem k tomu, že na R 43 čeká půlka Brna, tak k tomu mají dobře nakročeno.
R43 nemuze chtit pulka brna,kdyz by dalnice přetala mesto středem nejlidnatější městské části s 10% obyvatel Brna!!! Dálnice i obchvaty se normálně staví pro to, aby se řidiči vyhli městu, nerušili obydlí a nezasukovali se v zástavbě! Je dobře že R43 se bude vracet tak dlouho k přepracování, dokud nebude vyhovovat zdravému rozumu. TZn. přes město dálnice nemůže jít. musí to připravit jako obchvat mimo sídla.
Proč je Ander náměstkem primátora města Brna pro rozvoj, když dělá všechno možné proti rozvoji?
Proč svolal Onderka zasedání až na poslední možný termín?
Proč Onderka Zelené nevymázne z koalice, když hlasují proti zájmům města?