Diskuze

OBRAZEM: Brnu přibylo 25 nových nízkopodlažních autobusů

Pětadvacet nových autobusů za více než 120 milionů korun slavnostně převzali zástupci Dopravního podniku města Brna. Autobusy, které pojmou sto devět cestujících, financovalo město a Evropská unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

pulper4

1. 12. 2010 12:36
To je parada! A co kloubove trolejbusy?

Linka 25 je nechutne pretizena, postavi se navic kampus a nic se nedeje!

0 0
možnosti
MV

Matematik

16. 10. 2010 9:35
pro výše napsané příspěvky II

4) Crosswaye se budou nasazovat především na "příměstské", méně

vytížené linky, dnes se objevují i jinde z důvodu zkušebního provozu

5) žádný z bodů 1)-5) neobhajuje celkově špatný postup DPMB v obnově vozového parku

0 0
možnosti
MV

Matematik

16. 10. 2010 9:35
pro výše napsané příspěvky

1) Citelis se už nevyrábí

2) Pokud máte abusy od jednoho výrobce (čímž je Karosa/Iveco), potřebujete méně náhradních dílů, jelikož jsou s předešlými vozy shodné

3) Zkuste někdy sledovat, co proběhne v médiích - chystané prodlužování t-busů a tramvají (např. Líšeň, Starý Lískovec,...)

3.1) Je to na hodně dlouho, bohužel v Brně chybí celkově dlouhodobá koncepce, jak řešit MHD

3.2) To je ale v plánu s projektem Civitas Elan

0 0
možnosti
MT

michal.turek

15. 10. 2010 14:45
typ autobus

taky by tam mohli napsat co to vlastne koupili ...

0 0
možnosti
LTOW

Li Tin O Wevidle

15. 10. 2010 15:59
Re: typ autobus

Je to Crossway...

0 0
možnosti
LTOW

Li Tin O Wevidle

15. 10. 2010 9:25
Nemám rád nový busy!

Všechny autobusy Renault/Irisbus/Iveco jsou pro cestující mimořádně nepohodlný, u řidičů neoblíbený pro svoji poruchovost (hlavně elektroniky). Proč ne třeba SORy??? Navíc se ty kastle začly dávat i na trajfy, a přitom Tr21 jsou snad nejlíp řešený vozítko, co znám!!! 

Článek úplně o houně, v Šalině je aspoň stručný popis technického řešení a proč je zvolen, pisálkovi Rv

0 0
možnosti
JZ

tokumara

15. 10. 2010 13:02
Re: Nemám rád nový busy!

Ze by v brne vyhralo neco jineho nez karosa/irisbus? Ale notak, hodne naivni predstava ;)

0 0
možnosti
APZE

Agent Přisluhovač z exilu

15. 10. 2010 8:48
Nic moc

Nepovedený kousek. Ve předu nízkopodlažní, fajn, jenže normálně vzrostlý člověk, pokud musí stát jen obtížně dosáhne na madla. Vzadu je to hodně vysokopodlažní, dvě řady sedadla na každé straně a úzká ulička. Ve špičce se z toho skvěle vystupuje.

Ty předchozí typy byly řešené líp. Snad až na úzká vyklápěcí okna.

0 0
možnosti
L

libedejroznec

15. 10. 2010 7:53
a jezdí zase na naftu, co ?

s tím se jděte bodnout..  proč neprodloužíte linky některých tramvají a nebo trolejbusů ? .. proč pořád musíte smradit s těma nafťákama ? ..proč né vodík či plyn ?

0 0
možnosti
PV

depresy

15. 10. 2010 8:36
Re: a jezdí zase na naftu, co ?

Je to prostě politika, stejně jako "brusky" kolejí s designem Porshe! Každopádně velký krok zpět, líbily by se mi třeba Tedomy...

0 0
možnosti
LN

Lukas1000

15. 10. 2010 7:28
To je na defenestraci

Nezlobte se na me, ale toto uz si zada defenestraci. Jakymsi zahadnym zpusobem se vsechny velky veci stavaji v poslednim tydnu pred volbami. Ja uz se tomu nemuzu ani usmivat, opravdu. Vyzenme tu svoloc!

0 0
možnosti
RF

OberRad

14. 10. 2010 21:44
Proč

nekoupí konečně nesmrdící eko autobusy?

Třeba na Staré osadě nejvíce smrdí právě autobusy MHD.

Víc než všechna auta dohromady.!!

0 0
možnosti
TB

Tomaseq

14. 10. 2010 21:42
Nízkopodlažní vozy

To nejsou nízkopodlažní autobusy. Zadní část je vysoko. Tyto autobusy jsou tzv LE - low entry - nízký vstup. Dřívější autobusy Citelis byly lepší, protože byly celé nízkopodlažní narozdíl od těchto busů... Rv

0 0
možnosti