- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logické by bylo posílit dopravu jen mezi kampusem a zastávkou Osová. Jsou pouhé dvě zastávky od sebe, ten pendl by v pohodě obstaraly nanejvýš jeden nebo dva posilové trolejbusy. Stačila by informační kampaň a naučit studenty jezdit tramvajemi č. 6 a 8, které jsou ve směru z centra ráno nevyužité, a stejně tak odpoledne do centra.
Marně přemýšlím kolika studentům by se chtělo třeba z Vinařek jezdit tramvají 6 a 8. Myslím, že nikdo nebude dobrovolně jezdit třikrát tak dlouhou trasou s dvěma přestupy, když může jet přímo z Lipové až do Kampusu jedním trolejbusem za třetinu času.
to zase brzo nezrušily ty posilové spoje na Kampus... celý leden budou jezdit poloprázdné, tak někoho může napadnout, že jsou nevyužité a od února zase najednou na menší provoz...
Mohli by taky posilit linky 1, 25 a 26, protoze v odpolednich hodinach casto nema clovek sanci ani do techto spoju nastoupit, jak jsou narvane. Hlavne ze se zavedly linky 38 a 39, ktere v kteroukoli denni ci nocni dobu jezdi absolutne neobsazene...
Posílit už nelze (taktový interval, prostupnost tras), maximálně zvýšit kapacitu. To se u 25 a 26 děje obsazením většiny spojů kloubovými trolejbusy, u jedničky vícečlánkvoých souprav (či spojení dvou double-vario s délkou spouravy přes 45 m - nejdélší tramvajové souprava v republice). Jenže to holt jde pomalu, protože nápuky či rekonstrukce nejdou udělat z finančních i kapacitáních důvodů okamžitě.
> Lepší spojení čeká i na dojíždějící ze Znojma, Tišnova nebo Pohořelic. Dopravní podnik tak vyhověl požadavkům Jihomoravanů.
Vážené novinářské trdlo - dopravu ze Znojma, Tišnova či Pohořelic opravdu NEZAJIˇ3ŤUJE Dopravní podnik města Brna.
Prosím přeložit englického hantéc do češtiny? Bylo-li by možno