- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
protože jinak nechápu, jak se to může vyplatit.
jen pár km. a jízdenka stojí asi 1000Kč.
Tisíc korun?? Podívej se na http://www.rome-airport.net/getting-there/ - rychlovlak jedna cesta za 14 EUR, osobák 1 cesta za 8 EUR. Je to sice dražší než např. ve Vídni "kočka" (CAT), ale na tisícovku mi to FAKT nevychází.....
Brno to dela dobre, docela dost linek. Co se ale deje v Ostrave, z toho je mi smutno.
at si to brnaci uzijou...protoze pro nezajem to wizz o dva mesice zrusi ....a hunove to tedy umi
ale Řím za necelých 500 Kč taky super (pokud je to s poplatkama). Pomalu bude v Brně dražší MHD než letadlo do Evropy :-D
Wizz Air nemá žádné boeingy a tudíž s nimi nikam pozítří nepoletí. Operuje aktuálně 34 (dle http://www.airfleets.net 29, ale předpokládám, že jde o neaktuální údaj) letadel Airbus A320-200 s kapacitou 180 sedadel. Boeingy 737-800 s kapacitou 189 sedadel má Ryanair. Je to těžká práce, ověřit si data, když to mají obě společnosti na svém webu...
A co pozitiva? Ty se nenajdou? Kdy polostátní ČSA, jejichž dluhy platíme my všichni a kdy obsazenost letů 4x za den využilo na spojení Praha - Brno přes 40.000 cestujících, prostě Brno odříznou a my všichni živíme ČSA, kdy v Praze si rozjíždí 100 destinací? To je jak s naší veřejnoprávní ČT, která měla být již dávno přejmenována na PRT ( PRažskou Tv ) a tu ještě platit?
Ředitel brněnského letiště se jmenuje PLAČEK a nikoliv Poláček - píši Vám nedostatečnou...