Diskuze

Hlavní nádraží v Brně není nafukovací, některé vlaky proto končí v Židenicích

Na několika místech jižní Moravy posílila nedělní změnou jízdních řádů doprava. Zároveň se ale ukázalo, že brněnské hlavní nádraží už větší počet vlakových spojů není s to pojmout. Jeho kapacita je vyčerpaná a některé vlaky tak musejí stavět jinde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bob52

19. 12. 2010 19:49

jsem zase přesvědčen, že přesunout dopravní uzel o kilometr dál lze. Pokud by se nádraží přesunulo, s ním tratě MHD, nemuseli by každý den tisíce lidí ze Zvonařky chodit pěšky na nádraží na šalinu, ale ušetřili by čas a peníze okamžitým nástupem do šalin. Dle mého názoru ty ušetřené peníze jsou problém. Když nebudou chodit Vaňkovkou a Tescem, budou tamní obchody mít nižší tržby.

0 0
možnosti

Kamil25

18. 12. 2010 9:57
blbci

Právě díky takovým lidem jako je Šlégr, Ander atd, v Brně kvalitní nádraží ještě nestojí. Nebýt jich, začalo by se za státní a evropské peníze stavět už před krizí a unikátní stavba starého nádraží mohla získat smysluplné využití (třeba jako velkolepé technické muzeum). Bohužel v Brně je spousta nemakačenků, kteří zjistili, že dělat obstrukce je solidní živnost. Z těchto lidí je mi už mnoho let hodně zle.8-o

0 0
možnosti

muzzbrna

16. 12. 2010 15:02
Nikdy nezmoudříme

To, že je nádraží zastaralé, ví každý normálně myslící člověk, natož odborník. Nikoliv politik.Na vlak a z vlaku musí chodit každý a jestli je to brňák či přespolní, to je jedno. Takže takové ty zástupné ,,kecy" v centru Brna jsou naprosto zavádějící.Co mají říkat ti, kdož bydlí na předměstí - těm je to úplně jedno, protože stejně za vlakem někam musí MHD přijet. Proto si myslím - jen nové nádraží, ať je nové, kapacitní a třeba i odsunuté - hlavně ať už je. Základní podmínkou je ,,zničení" všech myšlenek různých rádoby ochranářů.Až nebudou peníze různých fondů, pozdě bude bycha honiti.!!

0 0
možnosti

Holes

16. 12. 2010 21:06
Re: Nikdy nezmoudříme

R^

0 0
možnosti

xmen001

15. 12. 2010 12:09
Přesunout

a hotové!!

0 0
možnosti

iMuf

14. 12. 2010 23:29
A ještě dodatek..

..k mému příspěvku níže - to opravdu stačí založit si OS o třech členech s "dopravou" v názvu a automaticky dostáváte od novinářů prostor vyjadřovat se k dopravním otázkám? Nebo jaká je ta kvalifikace pana Šlegra? 2 roky na MD? Vždyť z jejich (OS) stránek vyplývá, že tam byl naprosto k ničemu. Jen byl "za jeho působení připraven věcný záměr zákona, o který však nebyl zájem" a "připravil koncepci, o které bude muset být teprve učiněno definitivní rozhodnutí". Trochu jako z Pythonů. Takže znovu - jaká je kvalifikace pana Šlegra k pronášení rezolutních závěrů do novin?

0 0
možnosti

ichta

15. 12. 2010 8:33
Re: A ještě dodatek..

Ono je to taky o mediích, ještě si pamatuji jak nedávno sestavili odborníci (kteří jsou z oboru a nadražím se zabývají mnohol let) článek o přesunu nádraží, kde chtěli uvést fakta proč a jak odsunout nádraží. Protože v médiích se zatím úvaděli spíš jen pochybné názory, útržky s jednání atd., ale několik médií je odmítlo, že tohle není žádoucí či, že to čtenáře nezajímá. Ale jakmile se objeví nějaký neznámý odborník s jeho "senzačními názory" hned má v médiích prostor :) Pak se člověk nesmí divit, že to dopadlo takhle a většina lidí má o přesunu zkreslené informace...

0 0
možnosti

jhk2

14. 12. 2010 19:50
475 osobnich a nakladnich vlaku

muze mi nekdo vysvetlit, proc na hlavak jezdi nakladni vlaky ?

0 0
možnosti

martas38

14. 12. 2010 19:59
Re: 475 osobnich a nakladnich vlaku

Ale vždyť tam takřka vůbec nejezdí.

0 0
možnosti

myšákus

14. 12. 2010 19:36
nafukovací nádraží

Hlavní nádraží je neprůjezdné zcela cíleně jenom proto, aby stále byla dokazována nutnost odsunu nádraží. Zcela cíleně není nádraží opravováno, modernizováno, vybavováno nejnovějším zabezpečovacím zařízením, ani větším komfortem pro cestující (eskalátory a pod.) jenom proto aby bylo cestování cestujícím znepříjeměno. Odsunovatelé takto zcela demagogicky je přesvědují cestující,  že situaci zlepší pouze odsun nádraží. Ten je však pro svou nesmyslnost  urbanistickou, železniční, logickou i logistickou a nepřekonatelnou nákladnost finanční zcela nerealizovatelný.

Proto je nejvyšší čas pro zahájení oprav, modernizace a zlepšení komfortu stávajícího nádraží.

:-)

 

0 0
možnosti

martas38

14. 12. 2010 20:11
Re: nafukovací nádraží

A s touhle taktikou začali odsunovatelé už někdy v roce 1960 že?

0 0
možnosti

iMuf

14. 12. 2010 19:09
Já jsem tady ředitel :))

Nechávám stranou ty věčné souboje argumentů, stejně jsou všechny dávno známé a protistrany je už x let ze svých pozic pořád jen opakují, je ztrátou času to dokola číst.

Co mě ale dojímá, jsou tyhlety "funkce", které si sami pro sebe aktivisti tvoří. "Ředitel nevládní a neziskové organizace Centrum pro efektivní dopravu Petr Šlegr" :). No já se pokakám. Tohle Centrum s velkým C a vznešeným názvem je ve skutečnosti občanské sdružení o 3 (slovy třech) členech - dvou "odbornících", které vyhodili z ČD a MD, a jednom studentovi. Z toho jeden odborník je předsedou správní rady a druhý ředitelem tohoto "Centra";-D. (btw co ten chudák študák, necítí se méněcenně? :)) Už toto samo o sobě mně nějak brání v tom brát tyto lidi vážně.

0 0
možnosti

iMuf

14. 12. 2010 19:21
Re: Já jsem tady ředitel :))

..... proč, když jsou takoví odborníci, nemluví sami za sebe? Proč mají potřebu se shlukovat do obskurních srdužení a přidělovat si funkce? Protože by po nich jinak pes neštěkl? Protože by nedostávali neziskovácké příspěvky?...

0 0
možnosti

Si0 po třetím zákazu

14. 12. 2010 17:31
Nejlepší by bylo postavit nádraží u Anderů na dvorku.

0 0
možnosti

realista1234567

14. 12. 2010 16:24
Tectosagos _), co to sem taháte

za rozumy? Všeználek promluvil? To je k věci článku?

0 0
možnosti