- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
strojvedoucí?
jinak v článku píší, že signalizace na přejezdu nefungovala... (nebo včera psali...)
To jeběhem 14dnů už druhá nehoda, o té první, minulou sobotu, kdy vlak o 100 m dál usmrtil člověka nikdo ani nenapsal...
Pokud jesl strojvedoucí rychleji než měl, myslím že si na něm vyštřovací komise pěkně smlsne a to bez ohledu na to, jestli se řidič auta měl rozhlédnout před vjezdem na přejezd. Pamatuju si jak na Táborsku při nehodě vlaku s autem na nechráněném přejezdu jel vlak 11km/h namísto předepsaných 10km/h a byl ihned postaven mimo službu za hrubé porušení předpisů atd.... A to byl jen nicotnej 1km/h rozdíl... Jestliže v tomto případě brzdil strojvedoucí 174m, tipoval bych to na rychllost 50km/h což je dost, protože vlaky obvykle jedou přes přejezd s nefunkční signalizací téměř krokem.
Rozkaz OP ( k opatrné jízdě ) 5km/h dávat návěst pozor - houkáním dokud nemine přejezd .
Patrně měl jiné starosti a zapoměl co výpravčímu podepsal , případně přijal vysílačkou .
byla vypnutá - měl sám dávat pozor a ne tam bez přibrzdění prohučet
Vina sice oboustranná , ale fírovi to nepomůže .
No já když přijedu k přejezdu, tak mi je celkem jedno, zda jsou tam závory, světla a nebo nic, vždy si dám dám majzla, protože pokud se do mě strefí vlak, těch pár tun železa v pohybu, tak vím, že nemám žádnou šanci z toho dobře vyjít. To, že by byla vina na straně ČD mi život nevrátí.