- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi jako inhalátor, aby těch pevných částic bylo v ovzduší ještě více.
je to k nevíře,ale když chce,někdo,projezdit víc jak 1200 kč za rok,ať se drkocá po kostkách,přes Popůvky,kruhový objezd na Veselce,objíždět ostrůvky v Bosonohách....
Na Slovensku,podél dálnice ,souběžné se silnicí č.61(myslím min.trasu od Trenčína po P.Bystrycu) je na silnici č.61 mezi obcemi,zákaz nad 3,5t bez dálniční známky.Čili kamiony,když už musí plati,jedou radši,po dálnici.Nestačilo by to také tak provést ?
vybere dejme tomu 10 miliónů navíc a postaví se obchvaty za 10 miliard. Problém vyřešen
Především nechápu, kdo se chce Bosonohama drbat. Po opravě jsem je jednou ze zvědavosti projel a už jezdím raději po dálnici nebo kolem Žebětína. Jsou tam zpomalovací ostrůvky a jelo se mi tam hrozně nepříjemně.
mělo by to tak být všude ... napřed po protestech a utrpení místních, poražení bandy eko_zm_rdů, postavit obchvat, a ten následně spoplatnit tak, aby se doprava vrátila zpět do města
Za prvé to není obchvat, ale D1 a za druhé je mi smutno z šetřílků, kteří ten "obchvat" využívají denně, jen pokud je zdarma, neboť by je stovka měsíčně asi přivedla k smrti hladem.
Dálnice se všude ve světě staví jen a jen pro dálkovou dopravu. Proto jsou nájezdy v cizině i desítky kilometrů od sebe. Na kratší vzdálenosti slouží souběžné silnice, moderní, někdy i vícepruhové a samozřejmě často s obchvaty.
Bohužel u nás jsme si zvykli dálnic používat i k cestě na nákupy do obchodních center (viz třeba u D2 na jihu Brna nebo D1 u Průhonic), nájezdy jsou tak zbytečně zatížené a úseky dálnic v blízkosti měst kromě dojíždějících do práce přeplňují i tito nakupující. Čímž se provoz na dálnici zpomaluje a zhušťuje. Proč tam tedy pouštět zbytečně ještě skrblíky. 1200 za rok není tak moc, buďme rádi, že se u nás neplatí (zatím?) mýtné jako třeba v Chorvatsku nebo roční známka ve Slovinsku.
A co se týče VMO, ten dálnice D1 zatím jen supluje, dokud se na jihu nedobuduje. Což však stejně neřeší jízdu z Brna ke Kývalce.
V úvodu jste připustil, že tato "dálnice" nemá parametry dálnice, tak jak ji vnímají jinde ve vyspělém světě!
.
Ptám se: Zač tedy platit???
Tak oni už přesně vědí, kolik aut tam projede v kolonách... ád bych viděl toho ůtoroubu" co kvůli ušetřenejm 12 stovkám za rok bude radši hodinu denně poskakovat v koloně než aby to prosvištěl po dálnici...
Ale občanský aktývisti maj vždycky pravdu, že...
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč se pod dopis podepsal i starosta Bystrce? Oni sami blokují výstavbu R43, díky které by se ulevilo téměř VŠEM městským částem v Brně. A to jim přijde normální. Ale nyní, když se jezdí přes Bystrc, tak najednou chtějí pomoct. Blbost. Rozorat silnici u Komína, aby museli VŠICHNI bystrčáci MHD a ne svými auty přes Komín, Žabiny, Královo Pole do centra - kde světe div se, jejich auta působí smrad, prach atd.
Protože je to správný aktývista, který to samozřejmě se svými vol.či myslí správně....
To způsobuje problémy po zpoplatnění D1 a dokud tu nebude funkční okruh mimo D1 (jakože nebude nikdy), tak je rozumné nechat ten kousek dálnice nezpoplatněný, případně přenést zodpovědnost za údržbu na město...
Asi by byl nesmysl dělat zde další silnici pro VMO, takhle to byla nejschůdnější varianta!
Proč by mělo mít Brno nějakou vyjímku oproti ostatním městům? Tak ať apelují na sve vesnicke sousedy, ať jim tam nejezdí a ndělají smard, ať jedou po okruhu, ale 1200 Kč je pro ně asi více než zdraví spoluobčanů.