- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, že nové autobusy jsou sice méně poruchové, výkonnější a nízkopodlažní je sice hezké a strašně krásně se tím jde chlubit v médiích. Když si ale DP objedná interiér s řešením jako prolézačky pro děti a bez oken nebo klimatizace, pak hlavně v létě jsou absolutně nepoužitelné.
ale zapomněli jste dodat že také za nejtěžší lowe
kdyz v nem nejde rozumne sedet, stat a o otevreni okna se take neda mluvit
už jste v tom novém autobuse jeli? Vypadá hezky ale to je všechno. jsou tam samé schody a u některých sedaček dost vysoko. Nedovedu si představit jak starší lidé s holemi to nastupování a vystupování zvládnou. Jediné dvě sedačky ke kterým se nemusí po schodech jsou dvě sklápěčky.
Crossway LE je v tomto skutečně nepovedený.
třeba v těch novejch v Brně ...nemožnost pořádného větrání, absence klimatizace, dveře co se otevírají půl hodiny ? jediné co je lepší je to, že sedačky už nejsou jen pro vietnamce a řidiči mají radost z pár koní pod kapotou navíc..
k čemu by ti byla klimatizace, když se dveře každou minutu otevřou na zastávce a všechno se vyvětrá
Lepší... pro co?
Však se tak Jihomoravskému kraji přezdívá Spojené autobusové království, vzhledem k tomu, jaký koncept veřejné dopravy je tu upřednostňován. Např. Znojmo-Brno - na stojáka a v tlačenici, ale v novém autobusu.
> "Průměrné stáří autobusu v Jihomoravském kraji je 13 let. Zatímco celorepublikový průměr činí 15 let," říká Michal Kaderka, analytik společnosti Datank, která zkoumala stáří autobusů v jednotlivých krajích.
Jenže zapomněl dodat, že optimální životnost běžného autobusu je ještě o pár let kratší, než těch 13 let, dřív se u městských Karos uvádělo 6-7 let, dnes to asi bude o něco lepší, ale asi nijak závratně.