- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
všechno ví, všechno zná a všude byl dvakrát. Totéž bylo v Praze, když nastoupil rádoby herec Štěpánek na pozici ministra.
Holt česká závist a komplexy méněcennosti se při střetu se vzdělaností a noblesou pana Dvořáka vždy projeví. Bohužel právě takto. Milý Ronnie, pan Dvořák se uživí dobře a ještě lépe sám, bez toho aby se o něj otírali takoví nevzdělanci jako ty nebo Štěpánek. (Pro Štěpánka to byla aspoň životní role - shodit nadaného člověka, když sám nic neuměl)
Pane Dvořáku - 1. nedejte se a 2. vykašlete se to. Nač házet perly sviním. Jinde po Vás sáhnou všemi deseti. Přeji Vám good luck!
tohle přece dělal v Praze v ND taky - pozval si hostovat kamarády, nechal jim vyplatit honoráře a oni pak zas pozvali někam jinam jeho, ruka ruku myje. Někoho to ještě překvapuje?
Tak docela by mne ta zpráva zajímala. Hlavně to, co pan náměstek započítává do nákladů na představení a kdy je pro něj ten správný okamžik, kdy se určuje zda je představení v plusu nebo ne. Můj selský rozum mi říká, že pokud bude mít představení premiéru v lednu a za rok se bude hrát řekněme 30* je větší šance, aby se vrátily náklady na něj, než když je premiéra v listopadu a do konce roku jej mají diváci možnost vidět třeba jen v 5ti reprízách. Stejně tak mi přijde neporovnatelné srovnávat náklady na komorní činohru, kterou zahraje 5 kmenových herců a třeba výpravnou Verdiho operu či klasický balet, kde pro hlavní role je potřeba sáhnout, z důvodů náročnosti, mimo vlastní lidské zdroje souborů, což jistě náklady navýší, ale jde o věc nezbytnou. Jinak to že náklady na představení jsou vyšší, než příjmy ze vstupného je věc běžná. Říká se tomu soběstačnost a u divadel se pohybuje standardně někde mezi 20ti a 30ti procenty. Je někde k dispozici odkaz na kompletní zprávu?
To opravdu nemate novejsi fotografii Mahenova divadla?